אישיווק השבוע: יעל לידור לוי – מנהלת שיווק מכביה 2013



  • שם החברה: מכבי תנועה עולמית
  • שנת הקמה: 1895
  • מספר עובדים: 50
  • פרופיל אישי: נשואה +2 גרה בקיבוץ מגל – מעל 16 שנה במגוון תפקידי שיווק שונים בחברות הגדולות בארץ – שטראוס, דנשר, הד ארצי ועוד..



  • היקף תקציב שיווק: 3500000 ש"ח
  • ספקי שיווק: יחצ – ג'י גרופ, פרסום באומן בר וניו מדיה 23




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? שינוי תדמית למכביה 2013 – הקמפיין מיועד לשנות את התדמית ולהפוך את המכביה לאירוע ספורט צעיר, בינלאומי , מגניב שמחבר חברה צעירים יהודים מהארץ לספורטאים שמגיעים מכל העולם .



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? לא אוכל לוותר על הניו מדיה – כי היא הפלטפורמה השיווקית היחידה שיכולה למעשה לחבר בין אנשים – והיא אינטראקטיבית.



  1. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? המרחב האינטרנטי – הניו מדיה מאפשר לי לראשונה לייצר חיבור בין אנשים (שזאת בעצם המשימה האמיתית של המכביה – לחבר בין העולם לישראל ברגע, להעביר מסרים ולקבל פידבקים במקביל.



  1. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה: אין כזה אירוע בארץ ובעולם – מי שעוסק בתחומים מקבילים הם תגלית ומסע – שעושים עבודה מצויינת ומחזקים את הזיקה לישראל ועושים עבודה תדמיתית טובה.


השאלון האישי


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סט גודין


· עבודה ראשונה? ניהול מותג EAהד ארצי מולטימדיה


· תכונה חשובה למנהל שיווק? להכניס חשיבה יצירתית לתהליך עבודה מסודר


· דף הבית שלך באינטרנט: https://www.lidorconsultants.com


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מלון כפר המכביה (לובי)


· מהו הרכב בו את נוהגת? שברולט


· מהו ג'וב חלומותיך? ניהול אסטרטגיה שיווקית בחברה בינלאומית


· חופשה חלומית: חודש באי טרופי מפנק…




אולי יעניין אותך

אביב בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
קרדיט יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
הסרת שיער
גיימינג