אישיווק השבוע: לי זיו, Eden Island Seychelles


  • שם החברה: Eden Island -Seychelles
  • שנת הקמה: 2006
  • מספר עובדים: 400


לי זיו מביאה עימה כ- 20 שנות ניסיון בענף התקשורת. את דרכה המקצועית החלה כתקציבאית בצמרת משרדי הפרסום של ישראל , מנהלת המכירות של חברת פוסטר מדיה, ולאחר מכן הצטרפה לזכיינית ערוץ 2- טלעד מיום הקמתה ועד ליום סגירתה כסופרווייזרית של מחלקת מכירות זמן האוויר. בהמשך נמנתה עם צוות ההקמה של 'מוזיקה 24' ובשנת 2011 הצטרפה לחברת 'ברגראווין רזידנטל' שבנתה את מגדל היוקרה מאייר ברוטשילד (רוטשילד 36) שבימים אלה הסתיים אכלוסו על תקן סמנכ"לית המכירות. מאמצע שנת 2016 מנהלת זיו את פעילות Eden Island -Seychelles בישראל והינה בעלת הזיכיון הבלעדי לשיווק מגורי היוקרה באי לצד שיווק פרויקטים יוקרתיים נוספים בארץ ובעולם.




  • היקף תקציב שיווק: תקציב עולמי של מיליון דולר בשנה



  • ספקי שיווק: משרד יחסי הציבור 'אייטם מדיה' המספק מענה תקשורתי מקיף ביחסי ציבור, דוברות, רשתות חברתיות וניהול משברים.


1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
Eden Island Seychelles זכה בפרס בינלאומי כאחד מפרויקטי היוקרה הבולטים בעולם. מדובר באי מלאכותי פרטי שלחופיו מרינה בינלאומית, הממוקם כ-300 מטר מקו החוף של מאהה, האי המרכזי ברפובליקה של סיישל. האי נחשב כאחד מאתרי התיירות היוקרתיים והאטרקטיביים בעולם.

הדרך אל ליבם של הרוכשים הפוטנציאליים בפרויקט מסוג זה ובנכסי יוקרה אחרים בארץ ובעולם מפותלת וארוכה ודורשת טיפוח קשרים ארוכי טווח עם אנשי קשר מתאימים, נסיעות דחופות ליעדים באירופה ולעתים טיסות ארוכות הלוך ושוב. בחלק מהמקרים יש צורך ביוזמות שיווקיות כמו ארגון ומתן חסויות לאירועים, הכל כדי לשכנע את הלקוח שרכישת הנכס היא העסקה הנכונה עבורו.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? יחסי ציבור, בעיקר מול המדיה העסקית ובמקביל פעילות מול שותפים אסטרטגיים שפונים לאותו קהל יעד. צריך להבין ששיווק פרויקט כמו Eden Island Seychelles מתבסס על אסטרטגיה שמחייבת נגיעה אישית של ראש החברה תוך מפגש עם הרבה מאוד מובילי דעה.


3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
אם יש לך מותג יוקרתי שפונה לקהל מאד ספציפי, תתנהג אליו ככזה, אל תבזבז משאבים על שיווק להמונים. להיפך, צור סודיות ועל ידי כך סקרנות, של הקהל הרלבנטי.


הקשבה הקשבה הקשבה – הקשבה והבנת הצד השני הינה המרכיב המרכזי ביכולת של איש שיווק /מכירות.גלו מהו הדבר שהלקוח שלכם באמת רוצה, והבינו מדוע הוא רוצה זאת. על מנת שתוכלו להשיג זאת, אפשרו לאדם שמולכם להוביל את האינטראקציה, ותרמו לתהליך באמצעות העלאת שאלות.



היו כניםכשהאדם שעומד מולכם אינו סומך עליכם, יהיה לכם מאוד קשה להצליח למכור לו משהו. כשהלקוחות מרגישים שהם יכולים לסמוך עליכם, הם יהיו נינוחים יותר ויתנו לכם להתערב בתהליך קבלת ההחלטות שלהם.



היו מומחים בתחומכם – ידע הוא כוח. ככל שתפגינו בקיאות בחומר, כך תטיבו להראות ללקוח מדוע המוצר שאתם מוכרים הוא המתאים ביותר עבורו.



4. השאלון האישי:



· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? המפקד שלי בצבא- האלוף ישראל טל, ז"ל ממציא טנק המרכבה. גאון , למדתי ממנו שאין דבר העומד בפני הרצון ואין מקום לעצלות. בילינו 12 שעות ביום יחד והוא זה שהיה מביא אותי הביתה בלילה ומחכה מתחת לביתי לראות אם האור בחדרי נדלק. ממנו למדתי שדרגות לא באמת מעניינות, תהייה קודם אדם טוב ועדיף עם שכל.



· עבודה ראשונה? תקציבאית במשרד הפרסום 'דחף': ניהול תקציב בנק המזרחי, ניהול תקציב קופת חולים הכללית, ובמקביל פרזנטורית של הקמפיין הראשון שניהלתי בקופת חולים 'כללית'


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא, אינטואיציה חזקה לאנשים.



· מקור ידע מקצועי שימושי? רשתות חברתיות של קבוצות יוקרה ובעולם. נדלן יוקרה, מלונןת , קהילת אנשי הנדלן בניו יורק ובאירופה. מגזיו Real Deal



· ברשתות החברתיות? בכולן חוץ מבטוויטר… (בקרו בפרופיל הפייסבוק)


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: המסעדה במלון מונטיפיורי.


· מהו ג'וב חלומותיך? הקמת חברה שמשווקת נכסי יוקרה ולייף סטייל בארץ ובעולם- להיות האנה וינטור (ווג )של התחום.


· חופשה חלומית: Eden Island Seychelles וכל מילה נוספת מיותרת

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח