אישיווק השבוע: ליאור רוט, משגב שיווק נדל"ן

· שם החברה: משגב שיווק מתחמי מגורים


· שנת הקמה: 2012 (מיזוג של שתי חברות שפועלות 20 שנה )


· מספר עובדים: 20



ליאור רוט עוסק בתחום שיווק הדיור מזה כ 20 שנה, כאשר התחיל את דרכו כמנהל מכירות בחברת אזורים בסוף שנות התשעים. לאחר מכן הקים את חברת רמות, שהתמחתה בשיווק ממוקד (אאוטסורסינג) עבור חברות בניה מהגדולות במשק, במסגרתה שווו אלפי יחידות דיור לחברת אשדר, קרדן, דונה, אפריקה ישראל ואחרות. לצידו, בראש משגב עומד יהורם בר-שי, אשר הוקמה כמיזוג בין קבוצת רמות וקבוצת בר-שי. החברה מתמחה בשיווק ובמכירה של מתחמי מגורים, תוך ליווי התהליך על כל שלביו: מהתכנון העסקי והשיווקי ועד למסירת הדירות לרוכשים.


היקף תקציב שיווק: ההיקפים משתנים בהתאם לכמות הפרויקטים המשווקים בזמן נתון. בתקופה הנוכחית אנו משווקים כ 12 פרויקטים חדשים מהצפון ועד הדרום, כולל ירושלים. בכל פרויקט התקציב הוא בסדר גודל של כמיליון ש"ח, סה"כ תקציבים של 12 מליון ש"ח.



· ספקי שיווק: משרד היח"צ והייעוץ האסטרטגי בן חורין-אלכסנדרוביץ (בצוות: איתי בן חורין ואיתמר שחר), משרדי פרסום: אל מארקט (ארז הרוש), משרד ספין, משרד הפרסום בלאנקו (אביתר סדון) וליד (lead(




1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


במהלך חודש דצמבר נשכרנו ע"י חברת חנן מור לבצע מכירה מהירה (פריסייל) להשקה של פרויקט חדש בשכונה חדשה בעיר העתיד חריש. במהלך בזק של שבועיים ימים הצלחנו למכור כ-150 יח"ד , בהיקף מכירות של 135 מליון ₪. לפי דעתי זהו שיא של מכירות בזמן קצר כל כך בעיר חדשה בשנים האחרונות. המהלך נעשה בהובלת קמפיין טלוויזיוני עם הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר (זה הרגע לאהוב), לצד פרסום ברשת, שני כנסי מכירות בחריש, יחסי ציבור מאסיביים ומהלכים נוספים. יצרנו תחושה של רגש של אהבה בין בני זוג למוצר החדש , והצלחנו.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
הבידול של החברה שלנו היא התמחות בשירות הטלמיטינג, אנו מצליחים לייצר פגישות עודפות במשרדי המכירות של החברות השונות כתוצאה מניהול מדויק ומאוד מאורגן של הלידים , בקיצור – ליד המוביל לליד. כתוצאה מהפעילות שלנו אנו מנצחים את הסטטיסטיקה בענף.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק


עולם השיווק והמכירות מורכב מהון אנושי – אנשים מתאימים ומקצוענים הם אלו שיכולים לנצח ולהוביל. כשאני מראיין אנשי מכירות אני בוחן אם איש המכירות נולד עם אותה כריזמה (מתת אל ממש) ויכול להיות איש מכירות ושיווק מצטיין.
מה נדרש ממנו? יכולת חיבור אישית גבוהה מאוד ללקוח, מסוגלות להתאים את עצמך ללקוח (אם הוא רופא דבר איתו על נושאי רפואה וכו), אינטליגנציה רגשית גבוהה מאוד, יכולת לגרום ללקוח להאמין לך ובך. אם איש/אשת מכירות נולד עם אותו ניצוץ – יש לו המון מה ללמוד ולהתקדם ע"מ לשפר את ביצועיו, אך הוא יצליח. אם אין לו את זה… לא יעזרו שום לימודים. תמיד אותו אחד שלמד יישאר בינוני מינוס, ולא יוכל לקדם את המכירות/שיווק של החברה.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
אהבתי מאוד את פעולת השיווק של פרויקט הדיור שממוקם בנהריה צמוד לחוף אכזיב, (חברת אלקטרה וצמח המרמן) הצליחו לייצר באאז חזק וביקוש מדהים בעיר הצפונית.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? רחלי בריזל – סמנכ"ל השיווק של חברת אשדר


· עבודה ראשונה? איש מכירות בחברת צ. לנדאו בכפר סבא


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת להתאים את אנשי המכירות לפרויקטים השונים


· מקור ידע מקצועי שימושי? הספר שהולך איתי בשנים האחרונות הוא איטליגנציה חיובית , של שירזאד צאמין .


· ברשתות החברתיות? אנחנו משקיעים מאמצים רבים בדף הפייסבוק של החברה, בהצלחה רבה. רשתות אחרות אנו מוצאים בינתיים פחות אפקטיביות עבור שוק הדיור.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: רולדין פתח תקווה


· מהו ג'וב חלומותיך? אני הגשמתי את החלום ונמצא בו…


· חופשה חלומית: טיול מקיף באוסטרליה


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח