שם: ליעד אנגל
החברה: פלאנט סטייל
שנת הקמה: 2011
מספר עובדים: 10
ליעד אנגל, בת 30, מתגוררת במכמורת, בעבר מנהלת מותגים בחברת טמפו ביניהם המותג המוכר גולדסטאר, בירה מכבי שזכתה להשקה מחודשת ומותג הפרימיום גולדסטאר בלאק רוסט. מזה מס' חודשים מנהלת את חברת פלאנט סטייל , המשווקת את שעוני האופנה GUESS ומותג היוקרה GC/
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בחודשים האחרונים עמלנו על השקתם המחודשת של המותגים GUESS ו GC בארץ, מהלך שיווקי של *360 בו בין היתר השקנו פרסום חוצות חדש על גבי קירות ענק, גייסנו עיתונאים ובלוגרים להחזרת המודעות למותגים וביצענו אירוע השקה יוקרתי וייחודי רווי מובילי דיעה בשילוב הופעה של משינה ואסף אמדורסקי שהוכיח את עצמו עם בולטות תקשורתית רבה בעיתונות הכתובה, באינטרנט ובתוכניות הבידור למיניהן.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
בשלב זה של ההשקה המחודשת יח"צ ופרסום חשובים להגברת המודעות בקרב הצרכנים אודות הכניסה המחודשת של המותגים לארץ. בהמשך הדרך, דיוור ישיר ושימוש באינטרנט כפלטפורמה חדשה שאינה מבוססת בענף זה יקבלו משקל רב יותר.
בשלב השני כאמור, המטרה היא לחזק את הקשר עם צרכנים קיימים ולפתח פלטפורה לבניית מערכות יחסים חדשות עם צרכנים חדשים.
- האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
מערכת ה WERNTY מאפשרת לנו לקבל נתוני אמת על SELL IN , SELL OUT , BEST SELLERS ומידע חיוני נוסף. כל אלה מסייעים לנו להבין את התנהגות הצרכנים, העדפות, טעמים, מחירים, העדפות גיאוגרפיות וכו'. המידע הזה בעל ערך רב עבורנו ומאפשר לנו לקבל החלטות שיווקית מושכלות.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? יואש בן אליעזר, משנה למנכ"ל בחברת טמפו, אחד מאנשי השיווק המבריקים בתעשייה
· מהו ספר השיווק שהשפיע עלייך יותר מכל? אסטרטגית האוקיינוס הכחול
· עיתון/ מגזין מועדף – דה מרקר, ליידי גלובס
· דף הבית שלך באינטרנט – דה מרקר
· בית קפה או מסעדה לפגישות עסקיות – בהתאם לנוחות של המשתתפים
· רכב? מיצובישי ספורט
· מהו ג'וב חלומותיך? מאמינה שרבים כל כך לא טועים והם כבר אמרו שג'וב החלומות הוא לשמור על חלומות באוסטרליה ואם אין הצעות כאלה פנויות אז מנכ"לית של חברת צעצועים וגאדג'טים.
· חופשה חלומית: על אותו אי חלומות באוסטרליה