אישיווק השבוע: לירז כהן, מנהלת המי"ל


  • שם החברה: המי"ל – המרכז הישראלי לניהול
  • שנת הקמה: 1959
  • מספר עובדים: כ-100 עובדים ומרצים


בת 33, גרה בהרצליה, אמא לאופיר בת השבעה חודשים. בעלת תואר ראשון בהנדסה תעשיה וניהול ובוגרת קורס ניהול בכיר. בתפקידה הקודם שימשה כסמנכ"לית שיווק ומכירות במרכז הישראלי לניהול וכיום מנהלת את המרכז. חובבת פילאטיס וטיולי מעיינות בשבתות עם חברים.



על עצמי: "מזכירה לעצמי תמיד לא להישאב ולהעביר את החיים על אוטומט. אני מאמינה בעשייה מתמדת תוך כדי למידה ומימוש הפוטנציאל, בלשבור את תקרת הזכוכית עם המון תעוזה ולעוף למקומות חדשים ומאתגרים".



ספקי שיווק: USearch מבית מקאן , לינוויט (אתר אינטרנט) ,אולמדיה דורן תקשורת (יח"צ)





  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

בשנה האחרונה החלטנו להקים פורומים מקצועיים לכל אחד מתחומי ההתמחות שלנו: שירות, גיוס ומשאבי אנוש, ניהול, שיווק, רכש, ניהול פרויקטים, פיננסיים, הדרכה ומכירות. ההשתתפות בפורומים אינה כרוכה בתשלום וההרצאות מועברות ע"י מרצים בכירים של המי"ל ומרצים נוספים מהתעשייה אשר מביאים ערך אמיתי ומקצועי ללקוח. הפורומים מקבלים פידבקים מצוינים. תוכנית הפורום משתנה אחת לרבעון ונערכת אחת לחודש. היתרונות ברמה השיווקית הינם מיצוב המי"ל כגוף המוביל ידע מקצועי, מתקדם ועדכני וכן חשיפת המותג והמרצים לקהלים חדשים. בנוסף השקנו השנה אתר אינטרנט חדש לפעילות המרכז הישראלי לניהול שיביא לביטוי את כל הפעילויות שלנו וישמש כמאגר מידע ועדכונים לקהל היעד שלנו.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? דיוור אלקטרוני, גוגל וטלמרקטינג. למעשה, מניסיון שלנו אלו האפיקים האפקטיביים ביותר לקידום הפעילות של המי"ל. דיוור אלקטרוני נעשה ע"י התאמה של תוכן הדיוור לאוכלוסיה הרלוונטית, אנחנו כל הזמן במאמצים לטייב את רשימות הדיוור שלנו על מנת להגדיל את אחוז הרלוונטיות של הדיוורים. גוגל הוא מנוע חיפוש אקטיבי ולכן התוצאות שלו מביאות לידים איכותיים מאוד. גם פה אנו משקיעים לא מעט באיתור מילות חיפוש מדויקות על מנת למקסם את הרלוונטיות של הליד. טלמרקטינג זה למעשה הדרך ללמוד ולהכיר את הלקוח, להבין את הצרכים שלו ולהתאים לו את ההכשרה המתאימה ביותר לצרכים שלו.




  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים

המי"ל, בנוסף לקורסים ולהכשרות המקצועיות שהוא מציע לארגונים ולקהל הרחב, מוביל ומקיים כנסים שנתיים כדוגמת ועידת המנהלים, כנס השירות וחווית הלקוח, האפי ועוד. בשנים האחרונות הפך השוק הישראלי להיות רווי בכנסים עסקיים ולימודיים וניתן לראות המון ארגונים שיוזמים כנסים למטרות שיווקיות. השנה החלטנו לבדל את עצמנו מיתר הכנסים על ידי כך שבכנס השירות וחווית הלקוח הקרוב שיתקיים ב- 1 לאפריל בכפר המכביה, בהשתתפות מאות מנהלים בתחומי השירות, פרסום, שיווק ואסטרטגיה, הבאנו כדוברת המרכזית את אליסיה מאת'סון, יזמית ומרצה בינלאומית מובילה בעלת 20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בחברת דיסני, שתבוא ותציג תהליכי פיתוח שירות שנעשו בדיסני ותספר על אסטרטגיות מוכחות להובלת השוק. בנוסף הכנס יתקיים במשך יומיים כאשר היום הראשון הינו יום המליאה המרכזי ולמחרת יתקיים יום של סמינרים מקצועיים במגוון נושאים. כך שהכנס אינו רק למטרות של נטוורקינג , פאן וקבלת טעימות מקצועיות קטנות, אלא גם ליצירת תועלת אמיתית, מקצועית וממוקדת יותר למשתתפים. במסגרת העבודה על הכנס השקענו חודשים של מחשבה יחד עם ועדת היגוי שהוקמה במיוחד לטובת הכנס אשר מנתה בכירים מהתעשייה. כל זאת על מנת להביא בשורה אמיתית ותכנים מעוררי השראה. כמו כן שילבנו במסגרתו את תחרות המצוינות בשירות אליה ניגשו עשרות חברות מובילות במגוון ענפים במשק, כאשר ההכרזה על הזוכים בה תתקיים במהלך הכנס. כל המרכיבים האלה מבטיחים כנס שמחובר היטב לתעשייה ולעשייה של חברות וארגונים בתחומי השירות.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    למשחק החיים (חברה למשחוק תהליכי עבודה והדרכה) פעילות פייסבוקית מושקעת וראויה לשבח. הם מעלים לפייסבוק סרטונים, תמונות, ומאמרים מאוד מעניינים, מצחיקים וחלקם אף מרגשים. דרך זה הם מייצרים חיבור חכם לעולם של משחוק ולמידה.



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? דן אריאלי, פרופסור לכלכלה התנהגותית. הזמנו אותו כדובר המרכזי בועידת המנהלים של המי"ל שנערכה לפני שנתיים. אדם מבריק.


· עבודה ראשונה? רכזת שיווק במכללת הי-טק בהרצליה. לימים התמזגה עם ג'ון ברייס מכללת הי-טק.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת לנתח ולחזות מגמות ותהליכים ועל ידי כך להשפיע על קביעת האסטרטגיה של הארגון


· דף הבית שלך באינטרנט : www.hamil.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: נחלת בנימין, בר קפה בהרצליה


· מהו ג'וב חלומותיך? הצעד הבא אחרי קריירה ארוכה של ניהול ושיווק ארגונים עסקיים זה לעבוד בארגון למען הקהילה, להצטרף להובלת ארגון לתועלת הציבור.


· חופשה חלומית: טיול קרוואנים בארה"ב

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח