· שם החברה: ג'י יו אס מרקטינג
· שנת הקמה: 2007
· מספר עובדים: כ-60
מורן רייטר, 38, גבעתיים, תואר ראשון בתקשורת, תואר שני מנע"ס בעלת התמחות בשיווק. לפני כן עבודתה הנוכחית שימשה כמנהלת שיווק והפצה של וורנר ברוס, בחברת גלובוס גרופ במשך כ- 4.5 שנים.
· היקף תקציב שיווק: לא רלוונטי
· ספקי שיווק: יח"צ – זאביק דרור, דיגיטל ורשתות חברתיות – אלנבי, סטודיו – קובי בן אור ובעבר – כמה וכמה משרדי פרסום.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
אין מהלך אחד ויחיד אלא מכלול. המותג ג'י סטאר נכנס לפני כשנה וחצי לארץ ובשלב החדירה, היה ברור שהמטרה העיקרית הנה למצב אותו כמותג קולי ואדג'י בדיוק כפי שנתפס בחו"ל. המהלך נפתח עם יצירת קהילה ועמוד יפיפה ברשת ובאינסטה, אשר מטרתו לא לצבור "לייקים", אלא באמת להגיע לאותם אנשים אשר ידעו להעריך את העובדה שאנו מעניקים להם חוויה כוללת ואסתטית. כמובן שנלוו לזה אירוע השקה משגע בשרונה וקמפיינים יצירתיים.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
למותג גאנט – פרסום קונסרבטיבי ויח"צ. למותג ג'י סטאר – רשתות חברתיות!
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
תלמדו את עולם השיווק הדיגיטלי לעומק. מעבר לכך שזהו תחום מרתק ויצירתי בטרוף, הוא הולך ותופס נתח גדול בעוגת הפרסום שלכם וככל שתתמקצעו בו – כך תוכלו לנטר, לבקר ולמקסם את התוצאות השיווקיות שלכם.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך:
רנואר עושים עבודה מדהימה בטלוויזיה ובדיגיטל – מפוצצת בסטייל וברמה הכי גבוהה.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אין אחת. מכל אחד ואחת לקחתי קצת.
· עבודה ראשונה? מ. פרסום במגזין 360 מעלות (מגזין אופנה ותרבות)
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות מחד ופרקטיות מאידך.
· מקור ידע מקצועי שימושי? גוגל, פייס, אינסטה, לינקדין.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: אוהבת לגוון. כל מה שיש בו אוכל טוב.
· מהו ג'וב חלומותיך? כנראה כזה שישלב היכרות מתמדת עם אנשים חדשים ומעניינים, עניין, סקרנות והרבה זמן פנוי לגלישה בים.
· חופשה חלומית: פיליפינים (HERE I COME)
פרופיל הפייסבוק של מורן