אישיווק השבוע: מיטל הדר, מנהלת השיווק של אתר הסחר האלקטרוני אולסייל


  • שם איש השיווק ותפקיד: מיטל הדר, מנהלת השיווק של אתר הסחר האלקטרוני אולסייל
  • שם החברה: אולסייל
  • שנת הקמה:1999
  • מספר עובדים:40
  • פרופיל קצר:


מיטל הדר, 30, מתגוררת ברעננה ונשואה לאסף, משמשת כמנהלת השיווק והפרסום של "אולסייל"- אתר הסחר האלקטרוני. במסגרת תפקידה ב"אולסייל" – יזמה שיתופי פעולה רבים בין האתר לחברות גדולות כגון: אנשים ומחשבים, דבקה, ישראכרט, עכבר העיר, ווייזביי ועוד. בעבר, עסקה הדר בניהול ושיווק בחברת האופנה ML ו- ML MEN, וניהלה מותגים במשרד המיתוג ברוך נאה-קריאייטיב ברנדינג. להדר תואר ראשון במנהל עסקים, התמחות בשיווק.



אתר הקניות אולסייל (מנכ"ל- שביט גפן) מציע מגוון רחב של מוצרים מהמותגים הטובים בעולם במחירים אטרקטיביים ונמוכים משמעותית מחנויות הריטייל, מועדון הלקוחות של אולסייל מונה כחצי מיליון לקוחות נאמנים, היקף המכירות של האתר מוערך בכ- 150 מיליון שקל בשנה. על פי סקר TIM מיוני 2007 לאולסייל 8.7% שיעור חשיפה בגילאי 13 ומעלה. כ- 352 אלף איש נחשפים לאתר מידי שבוע, וכ- 30 אלף משתמשים ביום.




  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


שיתופי פעולה שיווקיים ועסקיים ארוכי טווח בזירה האינטרנטית שיועדו לחזק ולבדל את אולסייל בשוק אתרי האינטרנט המכירתיים, באמצעות העצמה והרחבה משמעותית של פעילות האתר, לרבות שיתופי פעולה חדשים, במטרה להביא לתודעה הציבורית, אפשרויות רכישה חדשניות, באמצעות האינטרנט בכלל ואתר אולסייל בפרט.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

זה שילוב של כמה פעילויות שיווקיות הכרחיות:


ראשית ולפני הכל, חיזוק הקשר עם מועדון הלקוחות תוך יצירת נאמנות,דיוור דו שבועי, עדכונים והטבות לפני כולם, שיתופי פעולה שיווקים ומסחריים, קידום האתר במנועים ופורטלי ים מרכזיים באינטרנט, פעילות פרסומית ממוקדת קהל רלוונטי, יחסי ציבור , וכמובן, הכי חשוב- חיזוק המותג ובידולו אל מול המתחרים.



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?



מודל Affiliate Marketing – פרסום וקידום האתר אולסייל באתרים אחרים ותשלום לפי תוצאות.
שימוש במודל של
affiliate marketing לפיו אולסייל משלמת לאתרי האינטרנט שמפיצים את הקמפיין שלה אחוז על מכירה. התשלום לאתרים השותפים הוא לא פר חשיפה אלא פר מכירה. כל אתר שמצליח לייצר לאולסייל מכירה מתוגמל באחוזים ממנה. מודל זה אפשר לאולסייל לחזק את ערוצי המכירה שלה ולהגביר מכירות.



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה



אני מפרגנת למתחרים שלנו בוואלה שופס בשל שמירה לאורך זמן, על קונסיסטנטיות באסטרטגיה השיווקית שלהם.



5. השאלון האישי:



· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?


אורי שי-מנכ"ל yside



· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?


המיתוג המודרני/רם הרשטיין-בסופו של דבר, הכל זה עניין של תפיסת מותג בעני הצרכן



· עיתון/ מגזין מועדף-


גלובס



· דף הבית שלך באינטרנט-


Themarker



· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות-


ארקפה


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?


יונדאי



· מהו ג'וב חלומותיך?


שאגיע אליו-אדע



· חופשה חלומית:


זנזיבר עם הבעל


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח