אישיווק השבוע, מיכל רויטברג לביא, מנהלת שיווק, כרומגן


  • שם החברה: כרומגן – מערכות סולאריות
  • שנת הקמה: 1962
  • מספר עובדים: 250

מיכל רויטברג לביא מנהלת מזה כשנתיים את מערך השיווק של חברת כרומגן מערכות סולאריות. בהשכלתה בעלת תואר שני במנהל עסקים. את דרכה המקצועית החלה ב- 012 קווי זהב, בהמשך ניהלה את מחלקת השיווק של אתר "וואלה" ובמשך 5 שנים שימשה כמנהלת שיווק ב"ידיעות אחרונות". מיכל מתמקדת כיום בעבודתה באתגר המרכזי של צמצום הפער התפיסתי האדיר שקיים בין המוצר "המנוכר" שיושב לנו על גג ביתינו לבין השימוש היומיומי והחיוני שלנו בו – מקלחת.




  • ספקי שיווק: גיתם BBDO (פרסום), בן חורין אלכסנדרוביץ (אסטרטגיה תקשורתית ) ו- SEO ישראל (קידום )

1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?



לקיחת בעלות על זירת הבריאות והטכנולוגיה בענף שלנו. חינוך הצרכן לגבי הקשר בין איכות הדוד , איכות המים ובריאות הצרכנים.



המהלך התאפשר תודות לתחקיר כולבוטק שבוצע בנושא איכות המים בדודי השמש והמערכות הסולאריות. מינפנו את התוכנית ויצרנו קשר ישיר בין התוכן שהוצג בתחקיר בתקשורת החופשית לבין מהלך הפרסום. באמצעות מעקב תקשורתי מול כלבוטק ועבודה מדויקת של משרד הפרסום יצרנו בידול משמעותי ואמיתי של מוצרי כרומגן ממוצרים מקבילים בשוק, תחת מטריית הבריאות וציפוי האמייל האיכותי הנימצא בדודי כרומגן והמונע הגעה של מתכות כבדות ורעילות למי השתיה והמקלחת שלנו.



בנוסף, השקנו מערכת חדשה הנותנת פיתרון מלא ובריא לבעיית האבנית בארץ ובעיות באזורי קרה, וכן מערכת מתקדמת שעומדת בקדמת הטכנולוגייה של תעשייה מסורתית זו , אותה חשפנו במגוון כתבות בין היתר במהדורת חדשות ערוץ 2 .



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
בגלל אופי המוצר המתאפיין בקנייה משברית והצורך להיות כל הזמן ב
Top of mind , בשלב זה פרסום קבוע ברדיו ובדיגיטל.



3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים :
בתחום שלנו, כמו בתחומים נוספים, השירות הינו נקודת מגע קריטית באינטראקציה מול הלקוח. החל משלב המפגש הראשוני בעת ההתקנה וכלה בשלבים מאוחרים יותר של תקלות יומיומיות כגון מחסור במים חמים.



בשנה האחרונה לקחנו את נושא השירות צעד קדימה הן מבחינת הזמינות ללקוחות ברגעי משבר והן מבחינת רמת המקצועיות והשירותיות של כל אנשי המקצוע הבאים במגע עם הלקוחות. כמו כן בימים אלו ממש אנחנו בונים מערך שיווק מתקדם אשר ינגיש את המוצר למתקינים ובעלי מקצוע המתקשים להגיע אליו בצורה נוחה ברחבי הארץ.



4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה.
התחום שלנו לא מתאפיין בפעילות שיווקית רבה של המתחרים מול הצרכן הסופי , ראוי לציין פעילותם מול קהל אנשי המקצוע. ולכן אנחנו בעצם נמצאים לבד בזירה הזו. אחת המטרות האסטרטגיות שהחברה הציבה לעצמה היא הסדרה רגולטורית של התחום למען בריאות הציבור. אנחנו מקווים שבאמצעות הסדרה שכזו הציבור יוכל ליהנות מסטנדרטים גבוהים יותר ומוצר בריא שעומד בתקנים בינלאומיים.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? שריל סנברג. מעוררת הערצה.


· עבודה ראשונה? תקציבאית במשרד פרסום


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות , יכולת ניתוח וקבלת החלטות , ראייה מסחרית כוללת של הענף כולו ולא רק מזווית ראייה צרה של החברה.


· דף הבית שלך באינטרנט: ynet


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: כשעבדתי בתל-אביב "זוריק " ביהודה מכבי


· רכב ? אוקטביה. רכב חברה.


· מהו ג'וב חלומותיך? ניהול ארגון ציבורי גדול עם השפעה מהותית.


· חופשה חלומית: ניו יורק עם בעלי והילדים


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח