אישיווק השבוע: מיקי בן פורת, סמנכ"ל שיווק ברהיטי גבעת ברנר

שם איש השיווק ותפקיד: מיקי בן פורת, סמנכ"ל שיווק ברהיטי גבעת ברנר.


שם החברה: רהיטי גבעת ברנר.


שנת הקמה: 1934.


מספר עובדים: כ- 50 עובדים.



פרופיל:
מיקי בן פורת מתגורר בהוד השרון, רווק בן 29. התחיל את דרכו מיד עם סיום שירותו הצבאי בחברת רהיטי גבעת ברנר. בתחילת דרכו כיהן כמהנדס ייצור של החברה ובמהלך השנים התקדם בשרשרת הניהול לתפקידו הניהולי כסמנכ"ל שיווק, תפקיד אותו מבצע מזה שלוש שנים. בן פורת, השתתף בקורסים שונים ומגוונים במכללה למנהל בתחומי השיווק.



רקע:


חברת רהיטי גבעת ברנר הינה חברה ישראלית כחול-לבן אשר הוקמה בשנת 1934. במשך עשרות שנים, החברה מתמחה בעיצוב חדרי ילדים וריהוט ביתי, החל משלב התכנון, לביצוע ועד הרהיט המוגמר. בשנה האחרונה, החלה החברה בנוסף, לייבא בבלעדיות סלוני עור מאיטליה. החברה מציבה סטנדרטים גבוהים בכל הנוגע לעיצוב רהיטים באמצעות טכנולוגיות ומכשור מהמתקדמים בעולם ושימוש בחומרי גלם משובחים ללא פשרות. מתוך מגמה להרחיב את היצע המוצרים ללקוחותיה.


לרהיטי גבעת ברנר חמש חנויות, החנות הראשית ממוקמת בקיבוץ גבעת ברנר ובעלת חדר תצוגה מרהיב המתפרס על 2,000 מ"ר, חנויות מפעל נוספות ממוקמות באזור התעשייה מישור אדומים רחוב חרובית 17 , ראשון-לציון מתחם G רחוב ילדי טהרן 5, באר-שבע רחוב דרך חברון 4 ומודיעין באזור התעשייה שילת. לחברה נקודות מכירה בתפוצה ארצית.



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


החלטה להרחיב את פעילותה העסקית של החברה באמצעות ייבוא מותגים איטלקיים בלעדיים לארץ. מגוון רחב של מערכות ישיבה איטלקיות מעור במגוון רחב של עיצובים, צבעים וסוגי עורות. ניתן להתאים את מידות המערכות השונות למידות חלל הדירה.



על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


פרסום ויחסי ציבור מהווים נדבך חשוב ותומך לפעילותה השוטפת של החברה. אנו שמים דגש רב בעדכון שוטף של אתר האינטרנט שלנו, המהווה כלי לשמירת קשר ישיר עם לקוחותינו הנאמנים. מועדון הלקוחות שלנו כולל כ- 10,000 לקוחות מרוצים. בנוסף, לפעילות המסורתית, אנו מאמינים בשיווק ברשתות החברתיות ושמים דגש ומשאבים רבים בפיתוח קטגוריה זו.



כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?


ההחלטה לגבי חלוקת התקציב השיווקי השנתית מתבצעת בישיבת הנהלה בה נוכחים המנכ"לים המשותפים וסמנכ"ל השיווק. 65% פרסום באמצעי התקשורת ורדיו, 20% אינטרנט, 10% פעילויות קד"מ, 5% רשתות חברתיות.



תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


קמפיין הפרסום של חברת הרהיטים נאטוצי לקיץ 2010.




שאלון האישי:



איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?


ריצ'רד ברנסון, הבעלים של חברת וירג'ן העולמית. הוא הולך נגד כל הכללים ויש לו הרבה תעוזה ברמה העסקית.


הוא פייטר ולא נכנע למכשולים.



מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?


איך להכניס את המתחרים שלך ללחץ של קוואסקי. בנוסף הספר- למה ומדוע אנשים קונים.



עיתון/ מגזין מועדף?


גלובס ומגזין דה מרקר.



דף הבית שלך באינטרנט


www.gbr.co.il



בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות


סוהו בראשל"צ והוטל מונטיפיורי בתל אביב.



מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?


אאודי TT.



מהו ג'וב חלומותיך?


להתפתח בחברה לתפקיד של מנכ"ל ולהוביל את החברה לשווקים חדשים בעולם.



חופשה חלומית:


לאס וגאס ומקאו.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח