מיקי גליה, מנכ"ל והבעלים של האוסמנג'ר, בן 57, נשוי + 3, גר בכפר סבא. עוסק בתחום הנדל"ן יותר מ- 25 שנים. חברת האוסמנג'ר מתמחה בניהול נכסים בכל רחבי הארץ ונותנת את הפתרון והמענה לבעלי נכסים אשר עסוקים או נמצאים הרחק מהנכס ואינם יכולים לטפל בנכס שלהם באופן שוטף.
איזה מהלך שיווקי החכם והבולט ביותר שעשיתם?
אין מהלך שיווקי אחד בולט, יש תהליך שיווקי שהתחלנו ואנחנו עדיין ממשיכים על מנת להגיע לקהל הלקוחות שלנו. אנו כותבים מאמרים בתחום הנדל"ן וקיבלנו הרבה פידבקים חיוביים ופרסומים באתרים נחשבים. אנו משקיעים במדיה הדיגיטלית, קידום ממומן בגוגל, ברשתות החברתיות בפייסבוק, באתר האינטרנט שלנו. כמות הלקוחות הולכת וגדלה והסיפוק הגדול ביותר זה כשאני מקבל שיחה מלקוח פוטנציאלי שקיבל את הטלפון מלקוח שהמליץ עלינו.
מה האתגר השיווקי הגדול ביותר שלכם?
להיות החברה המובילה בארץ בתחום של ניהול נכסים.
על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
קשר אישי עם כל לקוח ולקוח. מכיר אישית את כל הלקוחות ודואג לשמור עימם על קשר שוטף.
טיפ למתחילים בעולם השיווק:
להשקיע ולהתמיד. סבלנות זו מילת המפתח.
פעילות שיווקית שהרשימה אותך:
אתגר דלי הקרח. הצליחו לעורר עניין ציבורי ולסחוף מיליונים לאתגר שהיה מצחיק, מגבש, והכי חשוב – להעלות את המודעות לחולי ALS ולהצליח בגיוס כספים.
השאלון האישי:
איזו דמות השפיעה עליך? אבא שלי ז"ל. ממנו קיבלתי את החינוך שצריך להשקיע ולעבוד כדי להגיע לתוצאות. בזמנו זה היה נראה לי נוקשה מדי ולא הסכמתי עם דרכו. היום אני מבין שהוא הכין אותי הכי טוב לחיים בכלל ולשוק העבודה בפרט.
עבודה ראשונה? מוכר פוסטרים בחו"ל.
תכונה חשובה למנהל שיווק? מכלול של תכונות חשובות – יושר ואמינות, נחישות והתמדה, אהבה ותשוקה לתחום וכמובן קשר אישי עם הלקוח.
מקור ידע מקצועי שימושי? קורא הרבה מאמרים שונים בתחום הנדל"ן.
בית קפה/מסעדה לפגישות עסקיות: תלוי באיזה אזור. אם זה בהוד השרון אז קפה וילהיים. או BUY THE WAY.
מהו ג'וב חלומותיך? אפשרות לעבוד מכל מקום בעולם.
חופשה חלומית: טיול מסביב לעולם