- שם החברה: ביו פט (מותגים עיקריים: בונזו, לה קט, נוטרו, ריבוס ועוד)
- שנת הקמה: 1972
- מספר עובדים: 70
- פרופיל אישי קצר: משמשת סמנכ"ל השיווק בחברה מזה כשנתיים, לפני כן שימשה כמנהלת תחום בכירה בשיווק מטרנה. עבדה במשרדי פרסום מובילים כפלנרית בכירה.
- היקף תקציב שיווק 5 מיליון ש"ח
- ספקי שיווק: יחסי ציבור – יפה אפרתי, עיצוב מוצרים – בלנד איט, מחקרים – סאפיו (גלי הירשנזון), פרסום – חברון זלצמן שביט
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? מיצוב מחדש למותג בונזו תחת המסר: בונזו – בדיוק מה שהכלב שלך צריך. זיהינו כי מצד אחד יש טרנד הומניזציה לפיו בעלי הכלבים שואפים לתת לכלביהם את המזון הטוב ביותר ומצד שני קיימת התפיסה הצרכנית הנוכחית לפיה קיימת רגישות גבוהה למחיר ורצון לחסוך בהוצאות. הקמפיין ענה על תובנה זו בכך שכאשר בוחרים לקנות בונזו בוחרים במוצר איכותי ומזין עבור הכלב, שהוא פעמים רבות אחד מבני הבית, וזאת ללא תשלום פרמיה גבוהה למוצר מזון יומיומי. לאחר 10 שנים ללא פרסום ATL יצאנו בקמפיין, שהיווה מהלך שובר שוויון בקטגוריה בה עיקר הפעילות השיווקית מתמקדת במבצעי סחר שאינם משנים באופן משמעותי את מפת התחרות ואת נתחי השוק של המתחרים. הקמפיין כלל פרסום בטלוויזיה, מיתוג נקודות המכירה, פעילות באינטרנט וברשתות החברתיות, השקת מארזים מוגדלים ומהלך מקיף של שיווק פנים ארגוני. התוצאות לא אחרו לבוא: עלייה נאה במכירות, עליה בערכים התדמיתיים של המותג והפיכת כל עובד בחברה לשגריר אמיתי של בונזו.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע? לא אוכל לוותר על מערך המכירות ועל המבצעים בנקודת המכירה. שוק מזון בעלי החיים הוא שוק מאוד תחרותי ומגוון – השוני בין חנויות המחמד גדול ועל כן קיימת משמעות גדולה לפעילות מכירתית אפקטיבית ומותאמת לקוח.
- לקח מפעילות שיווקית שביצעת ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים מיתוג מחדש למזון החתולים לה קט – תהליך המיתוג חידד את ההבנה שכדי להגיע למצויינות עיצובית יש להציב מגבלות ברורות ולתת בריף מדוייק וזאת לצד תובנות אמיתיות שיאפשרו למשרד העיצוב לפרוח ולהביא את הפתרון האופטימלי.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? שריל סנדברג – סמנכ"לית התפעול של פייסבוק, המוכוונות למטרה והיכולת להיות מנהיגה בסביבת עבודה גברית ומאתגרת תוך שמירה על הנשיות והרגש
· עבודה ראשונה? דוג-סיטר, סוקרת במכון מחקר ומלצרית בו זמנית
· תכונה חשובה למנהל שיווק? רתימת המשאבים היצירתיים להגדלת השורה התחתונה
· דף הבית שלך באינטרנט: אתר the marker
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: גוז' ודניאל, בני ציון
· רכב? טיוטה לאנד קרוזר
· מהו ג'וב חלומותיך? מנכ"ל גוגל
· חופשה חלומית: התנדבות בשמורה להצלת פילים בנפאל