אישיווק השבוע: מני אברהמי, משנה למנכ"ל קבוצת יפעת
• שם החברה: יפעת מידע לעסקים
• שנת הקמה: 1947
• מספר עובדים: 300
פרופיל
מני אברהמי (35) נשוי + שלושה בעל BA בהיסטוריה ו – MBA במגמת שיווק, משמש משנה למנכ"ל קבוצת יפעת, החל את דרכו בקבוצת יפעת בתחילת 2001 ומאז מכהן במגוון תפקידי ניהול בקבוצה.
בין השנים 1999 – 2001 שימש כיועץ לאורי סביר בתפקידיו כנשיא מרכז פרס לשלום וחבר כנסת, במסגרת התפקיד עסק בנושאים הסברתיים והוביל את הפעילות החברתית של סביר שכללה הקמת צוותי חשיבה בישראל, גיבוש תו תקן חברתי בשיתוף משרד התעשייה ומכון התקנים והקמת שדולה חברתית בכנסת.
קבוצת יפעת היא החברה המובילה בישראל באספקת מידע מנותח ומעובד. החברה הוקמה בשנת 1947 והיא בעלת ניסיון רב באיתור, ניתוח ועיבוד מידע תקשורתי ועסקי, ומשרתת אלפי לקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים.
בקבוצה ארבע חברות (יפעת מידע תקשורתי, יפעת בקרת פרסום, יפעת מכרזים ויפעת הון דיסק) המעסיקות כ- 300 עובדים השוקדים על איתור מידע מתחומים שונים, ניתוחו ועיבודו ומאפשרות ללקוח ליהנות ממגוון שירותי מידע וניתוח בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
"בשנה האחרונה ביצעה הקבוצה תהליך מיתוג במסגרתו התקיים תהליך אסטרטגי, גובשו ערכי החברה והחזון שלה, כונסו מספר מותגים ושונה לוגו החברה.
תהליך מיתוג מחדש, אותו ביצענו בה בעקבות הגידול בשירותי החברה ומעבר לתחומי עיסוק הנוגעים למתן שירותי ידע בנוסף על שירותי המידע, קבוצת יפעת רואה עצמה חלוצה בגיבוש שירותי מידע וידע בישראל, בתחומי הפרסום, יחסי הציבור ומידע לשוק העסקי לתחום הבנייה. אנו מאמינים כי תהליך המיתוג ימקד את פעילותנו ויאפשר לנו לספק ללקוחותינו שירות מקצועי יותר וממוקד."
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
"פעילות השיווק החשובה ביותר שמבצעת הקבוצה לאורך השנה היא פעילות יחסי הציבור. פעילות יחסי הציבור ממצבת את יפעת כחברה המנתחת ומעבדת מידע ולא רק מאתרת אותו, הן בתחום הפרסום, המידע התקשורתי והמידע העסקי, באמצעות פעילות יחסי הציבור זוכה החברה בחשיפה רבה ואמינה בקהלי יעד ממוקדים, ומאפשרת לנו לחשוף שירותים חדשים בתחום ניתוח ועיבוד המידע."
3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
"בתחילת שנת 2007 נכנסה יפעת לתחום המדידה והבקרה של הפרסום באתרי האינטרנט, המדידה והבקרה מבוצעת באמצעות תוכנה משוכללת הדוגמת כחצי מליון דפי אינטרנט בחודש מכ- 20 אתרי האינטרנט המובילים בישראל, 24 שעות ביממה.
חברת יפעת מודדת ועוקבת אחר היקפי הפרסום בישראל ותחום האינטרנט שמצוי בצמיחה עקבית מהווה נדבך נוסף בשירותים אותם אנו מספקים. פרסום מדד הפרסום באינטרנט בתקשורת יצר הד תקשורתי גדול מאוד ויחסי ציבור בהיקפים גדולים ליפעת."
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
"לאחרונה אחד ממתחרי הקבוצה שדרג את התוכנה שלו והתאים אותה לסטנדרטים שהוצבו על ידנו."
5. 30 שניות על…
• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "עבודתי בעבר עם מר אורי סביר נשיא מרכז פרס, ועם בעלי חברת יפעת קרלוס בגס וגבי בגס."
• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "שקיעת הפרסום ועליית יחסי הציבור – אל ריס."
עיתון/ מגזין מועדף– "גלובס."
• דף הבית שלך באינטרנט– www.ifat.com
• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – "קפה ג'ו".
• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "פורד פוקוס."
• מהו ג'וב חלומותיך? "ניהול חברה בעלת היקף עסקים מהגדולים במשק הישראלי."
• חופשה חלומית: "חופשת צלילות באיים המולדביים."