אישיווק השבוע: משה לילוס, מנכ"ל כנס תערוכות, מקבוצת כנס

שם איש השיווק ותפקיד: משה לילוס, מנכ"ל כנס תערוכות, מקבוצת כנס


שם החברה: כנס תערוכות


שנת הקמה: 1965


מספר עובדים: 180


פרופיל קצר:



משה לילוס (47) הינו מנכ"ל חברת התערוכות הגדולה בישראל, "כנס תערוכות" מזה 7 שנים. לילוס התחיל את דרכו בתחום התערוכות והכנסים בקבוצת שטיר שם עבד כ- 17 שנה בתפקידים מגוונים, מהפקה ועד שיווק. אל "כנס תערוכות" נכנס כסמנכ"ל והתקדם משם לתפקיד המנכ"ל. מאחוריו כ-350 תערוכות ו1,500- כנסים. בדצמבר 2007 חגג 25 שנים בענף התערוכות והכנסים. משה נשוי לאפרת ואב לבר בן ה-10.



"כנס תערוכות", חברת התערוכות הגדולה בישראל. "כנס תערוכות" היא חברת הבת של "כנס אינטרנשיונל", המתמחה בארגון כנסים בינלאומיים באירופה וברחבי העולם. החברה הבינלאומית פועלת מזה למעלה מ-40 שנה ואחראית על ארגון של למעלה מ-30 קונגרסים בשנה, בארבע יבשות. השלוחה הישראלית מתמחה בארגון תערוכות בינלאומיות מקצועיות בתחומי התקשורת, חקלאות, רפואה איכות סביבה ומחשבים, ביניהם מותגים מובילים בענף התערוכות בישראל: WATEC, אגריטך, טכנולוגיות הי-טק, ננו ישראל, ושבוע ביומד השנתי (ILSI- Biomed Israel).



מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?



לאחרונה, חתמנו על הסכם עם תאגיד PICO הסינגפורי, מהגופים הגדולים במזרח הרחוק לארגון, ייזום ושיווק תערוכות ואירועים גלובליים באסיה, ואנו מקימים יחד חברה חדשה, שתקרא KENES ASIA, ומשקיעים בה כמיליון דולר, במקביל "כנס" מחפשת משרדים בצ'ילה, על מנת לארגן כנסים בדרום אמריקה. שבוע ILSI-ביומד ישראל ממשיך לגדול משנה לשנה. אנו נעזרים ביחסי ציבור בארץ ובחו"ל, ובסיוע של משרד התמ"ת, מכון הייצוא ומתימו"פ, שאנשיהם מביאים את בשורת האירוע לבכירי ביומד בחו"ל. בנוסף, הרחבנו את תחום הכנסים בנושאי טכנולוגיה ושמנו על המפה את "ננו ישראל" – האירוע הבינ"ל הראשון בישראל בנושא ננו-טכנולוגיה. כמו כן, אנו מארגנים השנה תערוכת מים בקזחסטאן ועובדים על תערוכת ביוטכנולוגיה באירלנד המיועדת ל-2009.



על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')


אני מאמין בקידום ושיווק בכל האמצעים העומדים כיום לרשות חברה מסחרית, מאמין שיחסי ציבור מקצועיים + מודעות בעיתון ובאתרי האינטרנט הרלוונטיים + דיוור ישיר + דיוור אלקטרוני + טלמרקטינג, לוכדים יחדיו את עיני ואוזני המשתתפים, ועל כן לא ניתן לוותר על אף דרך שיווקית. מה שכן, קמפיינים שיווקיים דרך "גוגל" שהחלנו בהם לפני כשנה וחצי מוכיחים את עצמם שוב ושוב.



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


המהלך השיווקי החכם ביותר היה ליצור מנוע פגישות אחד על אחד, שגורם למבקרים בכנסים לקבוע פגישות עוד בטרם הגיעם לשטח האירוע, מה שנותן ערך מוסף מאד גבוה למציגים, אשר יכולים לתכנן את הפעילות שלהם טרם האירוע ולהיערך כראוי, ובשונה מבעבר, לא לחכות עד שמבקרים יגיעו לביתנם. מנוע הפגישות מופעל כיום עבור אלפי המבקרים, מהארץ ומחו"ל, שיגיעו לכנס הביומד השנתי.



תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


מה שיכול להדהים אותי כמארגן תערוכות זה נושאים חדשים של מארגני תערוכות אחרים שגורמים לי לחשוב "איך לא חשבתי על זה קודם". בו זמנית אני מאמין שהם מסתכלים עלינו ואומרים אותו דבר. החוכמה הגדולה ביותר בארגון תערוכות היא למצוא את הנושא הנכון במקום הנכון בזמן הנכון. אני יכול לפרגן לאמיר תמרי, מנכ"ל מרכז הירידים והקונגרסים, על הפעילות המתמדת להפיכת גני התערוכה למקום הולם לתערוכות.



השאלון האישי



איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?


גדעון ריבלין, נשיא ומייסד חברת "כנס", ודובי שטיר מנכ"ל קבוצת שטיר.



מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?


ספרי שיווק לא משפיעים עלי, אנשים חכמים, כן.



עיתון/ מגזין מועדף:


כלכליסט



דף הבית שלך באינטרנט:


www.kenesexhibitions.com



בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:


אר קפה



מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?


מאזדה 3



מהו ג'וב חלומותיך?


מנצח תזמורת פילהרמונית (זה כבר לא יקרה)



חופשה חלומית:


האיים הקאריביים או כל אי אקזוטי אחר.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח