אישיווק השבוע: נטע וינריב, מנהלת שיווק, פפרי



  • שם החברה: Pepperi
  • שנת הקמה: 2012
  • מספר עובדים: 80

נטע וינריב בעלת למעלה מ- 20 שנות ניסיון בשיווק מוצרים מבוססי טכנולוגיה לארגוני B2B. עבדה בעיקר בסטרטאפים בתחום הטלקום והאנטרפרייז, ואף הקימה סטרטאפ בתחום מסרים המיידים ושיתוף מידע. אוהבת אתגרים מקצועיים: בשיווק ובניהול.




  • היקף תקציב שיווק : כמיליון דולר

  • ספקי שיווק: בעיקר חברות פרסום ותכנה: גוגל, האבסופט, מגזינים מקצועיים בחו"ל. בארץ אנחנו עובדים עם רנקי לשיווק אונליין, המעצבת סנדי האריס ומפתחי האתרים מקודרסקלאן.

1. באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
בשנים האחרונות החברה התפתחה עסקית וטכנולוגית ושמה לה למטרה לפנות ללקוחות גדולים יותר. תהליך של ניתוח הצרכים בשוק והיתרונות התחרותיים שלנו עזר לנו למצב את החברה ולהתאים את המסרים השיווקיים שלה ללקוחות גדולים יותר. המהלך הצליח וההכנסה הממוצעת שלנו מכל לקוח גדלה ב-40%.


2. מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?


הלקוחות שלנו הם יצרנים וסיטונאים של מוצרי צריכה בכל העולם. למשל, בארץ הלקוחות שלנו כוללים את סודהסטרים, גוטקס ונירלט. הלקוחות האלו מתמודדים עם שינויים גדולים בעולם המסחר, והאתגר שלנו הוא ליצור איתם דיאלוג ולעזור להם לנצל את השינויים האלו על מנת לשפר את מצבם העסקי.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
לימדו אסטרטגיה. עולם השיווק משתנה כל הזמן – כלי שיווק חדשים וערוצים חדשים מייצרים דרישה ליכולות שונות ומשתנות: למשל, כשהתחלתי לעסוק בשיווק, איש לא ידע מה זה
SEO. הדבר שנותר קבוע והבסיס לכל פעילות שיווקית הוא הצורך בבחירת אסטרטגיה – מה מוכרים, למי, ולמה כדאי להם לקנות את זה. היכולת ליצור, לבחון ולשנות אסטרטגיה עומדת בבסיס עבודתו של מנהל השיווק.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך ?
הלקוח שלנו, סודה סטרים, מצליח להפתיע ולהרשים אותי כל פעם מחדש. החברה לקחה את יצור הסודה בבית וחיברה אותו לנושא איכות הסביבה שחשוב לכולנו. מה שיפה הוא שסודה סטרים מצליחה לעשות את זה עם המון הומור תוך התייחסות לתכניות טלוויזיה פופולאריות כמו משחקי הכס והמפץ הגדול. המסר מגיע לצרכן – וקל יותר להפנים אותו עם חיוך.



5 . השאלון האישי:


איזו דמות השפיעה עלייך? כשהייתי בת 18 קראתי את האוטוביוגרפיה של מייסד סוני, אקיו מוריטה, "תוצרת יפן". הסיפור של יפן אחרי מלחמת העולם הראשונה והקמת סוני היה ההצצה הראשונה שלי לתהליך של פיתוח מוצרים ושוק, יש מאין.



אישיווק מומלץ שעבדת איתו: את שלמה ברקוביץ' (היום בקרטאסנס) פגשתי בתחילת דרכי המקצועית – לפני 18 שנים – הוא היה מנהל השיווק של תדיראן תקשורת ואני מנהלת פיתוח עסקי של סטארטאפ שקיווה למכור דרך תדיראן. למדתי ממנו רבות לאורך השנים בהם אנחנו שומרים על קשר.



לימודים? תואר ראשון בהנדסת מחשבים מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מ-INSEAD



עבודה ראשונה? כשעבדתי בראדוויז'ן בפיתוח תכנה, עניין אותי הרבה יותר למה אנחנו עושים משהו מאשר איך אנחנו עושים אותו. החלטתי לעבור לשיווק.



תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת להסתכל על הדברים מנקודת המבט של הלקוח. זה מנחה אותי בכל דבר שאני עושה.


מקור ידע מקצועי? אני נהנית לקרוא את הטורים של ניל פאטל שכותב על שיווק דיגיטאלי. לאחרונה קראתי את הספרGetting Things Done של דייויד אלאן כדי למצוא דרכים לשפר את יעילות המחלקה שלנו.



בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ארקפה רעננה, בגלל החנייה


ג'וב החלומות? האמת – נהנית מאוד מהעבודה שלי – גם מהצד השיווקי וגם מהצד הניהולי. יום אחד מקווה לעסוק בחינוך במקומות עם פחות מזל.



חופשה חלומית: לחזור לימי התרמילאות ולסוע לוויטנאם או לדרך המשי.


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח