אישיווק השבוע: ניר עמית, קליל


  • שם החברה: קליל תעשיות
  • שנת הקמה: 1950
  • מספר עובדים: 250
  • פרופיל אישי: בן 47 בוגר עירוני ה' חיפה, שירות בגדוד 50, סא"ל במילואים, אוניברסיטת ת"א במינהל עסקים ומתגורר במושב יעד במשגב בגליל התחתון.



  • היקף תקציב שיווק: כ 5 מיליון ₪.



  • ספקי שיווק :משרד הפרסום – גליקמן נטלר סמסונוב, יח"ץ – צבי וילדר, עיצוב תעשייתי – מוטמע במחלקת פיתוח קליל



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

שני מהלכים הראויים לציון הינם:


הצעת דרך שלושת הצעדים ללקוח, ליווי הלקוח משלב הבחירות בתכנון בשיחת יעוץ אישית באולמות התצוגה עם יועץ החברה, המשך בהפניה למתקין מורשה וסיוע בבחירה, וכלה בבדיקת הפרויקט והענקת תעודת אחריות כפולה על המוצר ועל העבודה.


המהלך השני הינו חשיפת והחדרת משפחת מוצרי הקלילקונטרול – מנועים ושלטים לבית החכם, פרי טכנולוגיה אירופאית, עיצוב איטלקי ואחריות ואמינות מקומית שלנו.


בקרוב תצא החברה עם מסלול ייעוץ הכוונה ויישום לתחום הזכוכיות בבית – הקלילגלאס, נעזור לכל לקוח ליישם פתרונות פתח כוללים לפי צרכיו והעדפותיו.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? פעילותנו השיווקית מורכבת מצד אחד מטיפול פרטני בכל לקוח ולקוחה, בית ודירה, מעקב וליווי אלפי לקוחות ופרויקטים ומצד שני בקהלי לקוחות רבים ומגוונים: מתקיני אלומיניום מורשים ושאינם, אדריכלים, יזמים, קבלנים, מפקחים, אדריכלים ומעצבי פנים, ובכל גב' כהן בונה או משפצת. לכל קהל מוגדרות מסגרות משאבים אמצעים ותקציבים והכול מבוקר מדוד ומפוקח. לא רואה על מה הייתי מוותר (ואם היה כזה – הוא לא היה).



  1. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? אני מאמין כי הטכנולוגיה הבסיסית ביותר בתיאוריה והמורכבת ביותר ליישום הינה הטכנולוגיה האנושית. ההכרה שכל תהליך מכירה או שיווק הינו בין אנשים. ההכרה שהפעלת מערכת חברים לעבודה, הנעה פיתוח וקידום הינה קשה יותר מכל הפעלת אפליקציה, מחקר או תוכנה. ההבנה כי בכל מהלך מעורבים רגשות ותחושות בין אם הוא שיווקי ובין אם הוא אחר. וההבנה כי ניהול השיווק כמו גם העובדים הינה אחריות לנפשות לפני האחריות לתוצאות.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – מתחרינו נושפים סביבנו כל הזמן, "זוכים" למעקב צמוד ואנחנו פועלים בדרכנו אבל בצפייה ומעקב מתמידים ורצופים על סביבותינו.


בחזון קליל נכתב:"לגרום לסביבתנו לחייך ולהיות גאים במעשינו". חושב שהוזכרו במהלך הדיונים המוקדמים: סביבות העובדים, הספקים, הלקוחות, הבעלים ואוחזי המניות, אבל לא נתנגד שגם מתחרינו יחייכו, סה"כ הם חלק מסביבתנו.




  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? יו"ר קליל צורי דאבוש ומנכ"ל החברה אריה (ריצ'י ריכטמן ).


· עבודה ראשונה? חברת יבניר מקבוצת מפעלי נייר חדרה – נציג שירות לקוחות.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? "ראש בעננים ורגליים על הקרקע"


· דף הבית שלך באינטרנט: www.start.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ארט דה קוקו במרכז ביג בכרמיאל, מפגש של שוקולד עם מטבח גלילי.


· מהו הרכב בו אתה נוהג? סיטרואן 4C ואין מושב נוח כזה..


· מהו ג'וב חלומותיך? אני נמצא בו ועוד לא התפניתי לחלום לבא אחריו..


· חופשה חלומית: השנה חזרנו מחופשה משפחתית בתאילנד של כחודש ואין חלומי מזה.




אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח