- שנת הקמה: קספרסקי הוקמה ב-1997. קספרסקי ישראל מוקמת בימים אלו.
- מספר עובדים: יותר מ-2,700 עובדים בעולם. בארץ- אנחנו רק מתחילים את תהליך הגיוסים.
- פרופיל אישי: לנעם ותק של 30 שנה בתחום אבטחת המידע והתקשורת, עם התמחות בשיווק וניהול מערכות אבטחה. עד מינויו לאחרונה כמנכ"ל קספרסקי ישראל, שימש כמנכ"ל פאוור תקשורת המייצגת מותגי תוכנה בינלאומיים בתחומי ה-IT והתשתיות.
- ספקי שיווק: קספרסקי היא חברה בינלאומית שאסטרטגיות השיווק, הפרסום והיח"צ שלה נקבעות ברמה העולמית והמשרדים המקומיים מתאימים אותן לשפה המקומית. אני מאמין בפרסום אבל מאמין יותר ביח"צ. כבר יותר מתשע שנים אני עובד עם אולמדיה, משרד יחסי ציבור ותיק ומקצועי בתחום ההייטק בהנהלת אורן בסון, ובמהלך השנים הללו ראיתי קורלציה בין תהליך הצמיחה של קספרסקי ובין המודעות המתגברת למותג בישראל.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? קספרסקי היתה היוזמת והאחראית העיקרית להבאת פרארי לאירוע פורמולה ירושלים ואף נתנה חסות לאירוע. עם יותר מרבע מיליון צופים שהגיעו פיזית לפורמולה ירושלים, זה היה מופע הספורט עם מספר הצופים הגדול ביותר שהיה אי פעם בישראל.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? יחסי ציבור ונטוורקינג. אין תחליף למגע האישי הבלתי פורמלי
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים אני מאמין במכנה המשותף הגדול ביותר, כלומר, לשווק באמצעות מדיה או תחום עניין הפונה למספר גדול ככל האפשר של אנשים שאין ביניהם ניגוד עניינים. אירוע פורמולה ירושלים היה אירוע כזה שפנה לכולם. הוא פנה לילדים, צעירים, מבוגרים, חילונים, דתיים, חרדים, יהודים, ערבים ונוצרים. הוא יצר עניין בארץ, עניין את מהדורות החדשות ואת ערוצי הספורט ואת העיתונות המקומית, ואני יודע שהוא גם יצר המון עניין בעולם.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ביל גייטס, בשל החזון ארוך הטווח שלו
· עבודה ראשונה? פיתוח מערכות זמן אמת
· תכונה חשובה למנהל שיווק? פתיחות, קשר בלתי אמצעי עם אנשים
· דף הבית שלך באינטרנט – גלובס
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות מלה ביסטרו (Mala Bistro) בעין כרם
· מהו הרכב בו אתה נוהג? מיצובישי לנסר ספורט
· מהו ג'וב חלומותיך? זה שאני עושה היום
· חופשה חלומית: הקריביים