אישיווק השבוע: עדי אורנשטיין, מנהלת שיווק, בורגרסבר

שם החברה: בורגרס בר



עדי אורנשטיין, בת 35, נשואה פלוס 2 , בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מהמכללה למנהל. לפני כן שימשה כמנהלת השיווק של דיזנגוף סנטר במשך כיהנה 6.5 שנים, שם ניהלה את מחלקת השיווק במרכז הקניות התל-אביבי.


1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בשנה האחרונה סיימה הרשת מהלך מיתוגי בכל הסניפים הכולל שינוי חזות ונראות באופן אחיד ומודרני . המהלך נוהל ע"י אדריכל מוביל וצוות מיתוג מקורי ורענן . לאחר סיום המהלך עסקנו במהלך השנה החולפת באיסוף חומרים וספקים ויצירת אסטרטגיה שיווקית למותג עם פנים קדימה להחיל את התובנות בשטח.

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
קשר ישיר וחם עם הלקוחות בסניפים, חידוש ועניין התפריטים, שת"פים עם מותגים בעלי USP דומה לשלנו וכמובן מעל הכל שמירה על מקצוענות, איכות ורמת שירות גבוה בכל הנוגע למזון והלקוחות שלנו.


3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? ממשקים דיגיטלים כמו אתר ואפלקציה, לצד פיתוחים נוספים בעולם דיגטלי דינמי שנכנסים עכשיו לרשת.

4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של מתחרה
קצת קשה להגדיר מתחרה ישיר משום שאנחנו נמצאים בסגמנט מאד ספציפי אבל משני צידי המתרס שלו ללא ספק ראוי לציין הן את מוזס והן את מקדונלדס

5. השאלון האישי:
– איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
המון, המרצים שלי באקדמיה, המנהלים הישירים שלי בעבר ובהווה (רונן סלטון , ישראל נזרי ויוני מלכה), הלקוחות, המתלוננים, המשבחים, ממש מכולם.


– עבודה ראשונה? בן אנד ג'רי בגיל 16

– תכונה חשובה למנהל שיווק? הגדרה ברורה של המשימה ויצירת צוות עבודה יעיל שכל עובד או ספק יודע להגדיר את עבודתו ועושה אותה היטב



בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: בורגרס בר 🙂


-רכב ? טויטה היברידית


ג'וב חלומות? לכבוש את העולם בלי לוותר על גידול הילדים



חופשה חלומית? תאילנד

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח