שם החברה: בורגרס בר
עדי אורנשטיין, בת 35, נשואה פלוס 2 , בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מהמכללה למנהל. לפני כן שימשה כמנהלת השיווק של דיזנגוף סנטר במשך כיהנה 6.5 שנים, שם ניהלה את מחלקת השיווק במרכז הקניות התל-אביבי.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בשנה האחרונה סיימה הרשת מהלך מיתוגי בכל הסניפים הכולל שינוי חזות ונראות באופן אחיד ומודרני . המהלך נוהל ע"י אדריכל מוביל וצוות מיתוג מקורי ורענן . לאחר סיום המהלך עסקנו במהלך השנה החולפת באיסוף חומרים וספקים ויצירת אסטרטגיה שיווקית למותג עם פנים קדימה להחיל את התובנות בשטח.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
קשר ישיר וחם עם הלקוחות בסניפים, חידוש ועניין התפריטים, שת"פים עם מותגים בעלי USP דומה לשלנו וכמובן מעל הכל שמירה על מקצוענות, איכות ורמת שירות גבוה בכל הנוגע למזון והלקוחות שלנו.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? ממשקים דיגיטלים כמו אתר ואפלקציה, לצד פיתוחים נוספים בעולם דיגטלי דינמי שנכנסים עכשיו לרשת.
4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של מתחרה
קצת קשה להגדיר מתחרה ישיר משום שאנחנו נמצאים בסגמנט מאד ספציפי אבל משני צידי המתרס שלו ללא ספק ראוי לציין הן את מוזס והן את מקדונלדס
5. השאלון האישי:
– איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? המון, המרצים שלי באקדמיה, המנהלים הישירים שלי בעבר ובהווה (רונן סלטון , ישראל נזרי ויוני מלכה), הלקוחות, המתלוננים, המשבחים, ממש מכולם.
– עבודה ראשונה? בן אנד ג'רי בגיל 16
– תכונה חשובה למנהל שיווק? הגדרה ברורה של המשימה ויצירת צוות עבודה יעיל שכל עובד או ספק יודע להגדיר את עבודתו ועושה אותה היטב
– בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: בורגרס בר 🙂
-רכב ? טויטה היברידית
ג'וב חלומות? לכבוש את העולם בלי לוותר על גידול הילדים
חופשה חלומית? תאילנד