· שם החברה: MINERAZ COSMETICS
· שנת הקמה: 2003
· מספר עובדים: 5
עדי גילון, בת 41, בעלת תואר בהנדסת ביוטכנולוגיה, פיתחה את סדרת האיפור הקוסמטי – מינרז, והיא בעלים ומנהלת הפיתוח והשיווק של החברה. בתפקידיה הקודמים עסקה בשיווק בינלאומי ופיתוח מותגים נוספים.
· ספקי שיווק: יח"צ –HGPR- -חיה גבריאלי; דיגיטל– עילית בן דן, חן אייקון מחשבים; צילום – מירב שדה בן שושן ויריב שמאי;
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
חברת מינרז נוסדה והוקמה על מנת לאפשר לכל אחת להתאפר על בסיס יומיומי ובבטחה עם מגוון מוצרים רב שימושיים המתאימים לכל סוגי העור ולעור עם בעיות. בשנה האחרונה, חברת מינרז, השיקה קו מוצרי TOGO. הרעיון השיווקי העומד מאחורי השקת הסדרה המשלימה היה, למעשה, לקחת צעד קדימה את האיפור הקוסמטי למקום חוויתי ונגיש.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
פעילות הדיגיטל הינה פעילות חשובה עד מאוד לחיבור עם קהלי היעד של המותג, בעדכונים על חידושים, טיפים, השתלמויות ועוד. יחסי ציבור גם הם משמעותיים ביותר בפעילות החברה. לא אוותר על פגישות אישיות/קבוצתית ומקצועיות עם לקוחות הנבחרת המקצועית של מינרז
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
כמנהלת מותג – צריך תמיד לשאוף ללמוד עוד, להתפתח ולהעשיר את הידע המקצועי. לדעת להקשיב ללקוחות שלי. לצרכים של נשים מסביבי. להקיף את עצמי בבעלי מקצוע מהשורה הראשונה.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
הקמפיין של DOVE בשנת 2013: You’re more beautiful than you think""
על פי תפיסת העולם של דאב, כל אישה יכולה להיראות ולהרגיש במיטבה. תמצית הקמפיין היא שכל אשה יפה הרבה יותר ממה שהיא חושבת. מתברר שיש פער עצום בין איך שאנחנו רואות את עצמנו, לעומת כמה יפות אנחנו בעיני זרים גמורים
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? איתי קינן – בעלים של מפעל "ניחוח טבע"
· עבודה ראשונה? מהנדסת תהליך ב"יודפת מהנדסים"
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות והתמדה
· מקור ידע מקצועי שימושי? פגישות עם אנשי מקצוע, עם לקוחות; כנסים והשתלמויות
· ברשתות החברתיות? דפי הפייסבוק של החברה ודף אישי. אינסטגרם. (לפרופיל הפייסבוק של עדי גילון)
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: תלוי באזור בו מתקיימת הפגישה
· מהו ג'וב חלומותיך? אני מכהנת בג'וב חלומותיי!
· חופשה חלומית: חווית שייט תענוגות באונייה מפנקת. שמש, ים וחברה טובה.