אישיווק השבוע: עדי הופשטיין, סמנכ"ל שיווק ומכירות ומנהל הפעילות הבינלאומית של פנמ

אישיווק השבוע: עדי הופשטיין, סמנכ"ל שיווק ומכירות ומנהל הפעילות הבינלאומית של פנמ



• שם החברה: פנמ (PNMsoft)


• שנת הקמה: 1996


• מספר עובדים: 100



פרופיל



פנמ (PNMsoft) מתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי תוכנה ושירותים מקצועיים בתחום של ניהול תהליכים עסקיים – Business Process Management (BPM). לחברה משרדי הנהלה ופיתוח בישראל, ומכירות בינלאומיות בלונדון וניו יורק. מוצר הדגל של החברה – Sequence מותקן בכ- 200 ארגונים מובילים ורב לאומיים מכל מגזרי המשק בישראל ובעולם ומספק פתרון מלא בנושאיBPM, Workflow ו- EAI מבוסס תשתיות מיקרוסופט.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"בשנה האחרונה העמקנו בצורה משמעותית את הפעילות שלנו בחו"ל. הרחבנו את הפעילות שלנו באירופה – גייסנו אנשים חדשים ומוכשרים לסניף שלנו בלונדון, האחראי על כל הפעילות העסקית שלנו באירופה, פתחנו מרכז פיתוח חדש ברומניה התומך בלקוחותינו באירופה ומספק מענה לביקוש הגובר לפתרונות BPM, והרחבנו את מערך השותפים העסקיים שלנו בכל רחבי אירופה.


בנוסף, חדרנו השנה לשווקים חדשים בחו"ל, ובראשם לשוק האמריקאי. פתחנו בחודש אפריל 2007 את הסניף השני שלנו מחוץ לגבולות ישראל – בניו יורק, גייסנו שותפים חדשים בארה"ב ובקנדה ומספר הלקוחות שלנו באזור גדל בהתמדה".



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')


"האסטרטגיה השיווקית שלנו הנה מעטפת של מגוון פעילויות שיווקיות המשלימות זו את זו, אך אם הייתי צריך להצביע על פעילות אחת עליה לא אוכל לוותר, הרי שההשתתפות שלנו באירועים של מיקרוסופט לשותפיה העסקיים, הנה כזו. אירועים אלה מובילים למגוון הזדמנויות עסקיות ושיווקיות, ובראש ובראשונה לשותפויות ופרויקטים חדשים".



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"בחודש מרץ האחרון נבחרנו להיות חברים – (Microsoft Business Process Alliance (MS-BPA. מדובר בברית יוקרתית המורכבת מנבחרת מצומצמת של ספקי תוכנה מובילים מהעולם, ומספקת לנו מגוון הזדמנויות שיווקיות חדשות בחו"ל, ובכלל זה חדירה לשווקים חדשים והעמקת הפעילות העסקית באמצעות מיקרוסופט ושותפיה. אנו החברה הישראלית היחידה שנבחרה להצטרף לברית יוקרתית זו".



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"לאחרונה המתחרים שלנו החלו להקדיש יותר ויותר משאבים בתחום ה- BPM, לאור הפוטנציאל האדיר הטמון בפרויקטים בתחום. אני רואה שהם מפנים לא מעט משאבים שיווקיים לשם כך – עורכים כנסים וימי עיון ומפיקים ניוזלטרים בתחום".



5. שלושים שניות על…



• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "גל הורביץ איתו אני עובד כבר כ- 10 שנים".


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "Built To Last לאו דווקא ספר שיווק אבל, נותן חזון לבניית חברה מצליחה".


• עיתון/ מגזין מועדף: Financial Times


• דף הבית שלך באינטרנט: Yahoo


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "Runnymeede Hotel ליד התמזה בלונדון".


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "פג'ו מיניוואן , אבל הכי נוח בלונדון רכבת תחתית".


• מהו ג'וב חלומותיך? "חקלאי".


• חופשה חלומית: "שבוע סקי , לא צריך יותר כלום".

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח