· שם החברה: .Synerion המתמחה במתן פתרונות תוכנה לניהול ההון האנושי בארגון: מניהול יומיומי של כוח אדם (Workforce Management) וחישובי שכר, דרך גיוס עובדים ועד לניהול אסטרטגי של הכישורים והכישרונות בארגון (Talent Management).
· שנת הקמה: 1983
· מספר עובדים: כ- 130 עובדים בישראל + 50 בחו"ל
· פרופיל אישי: עידית מלחי הצטרפה לאגף השיווק בסינריון, עם הקמתו לפני למעלה מארבע שנים. המשימה הראשונה של האגף היתה תהליך מיתוג מחדש של חברה ותיקה ובעלת מותג חזק (לביא טיימטק), המרחיבה את סל מוצריה ופונה לשווקים חדשים. במסגרת תפקידה אחראית עידית על הפעילות התקשורתית של אגף השיווק.
עידית הגיעה לתחום, תחילה בחברות startup, לאחר שעבדה כמעצבת עצמאית שהתמחותה בתכנון Corporate Identity עבור חברות, בעיקר בתחום ההייטק.
· ספקי שיווק: תמר לוריא (מ- Jason&Jason איתם ביצענו את כל תהליך ה- re-branding) ממשיכה ללוות אותנו בכל הקשור ל- Visual Branding – תחום הקרוב במיוחד לליבי. דוניצה תקשורת – יח"צ ופעילות ברשתות חברתיות – תחום מאתגר במיוחד.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? החלטנו כי לצורך השלמת סל המוצרים שלנו ובכדי שנוכל להציע גם פתרון מקיף תוכנה ל- Talent Management (הערכת עובדים, ניהול הדרכה, תגמולים, בניית השדרה הניהולית של הארגון ועוד), במקום שנפתח פתרון כזה בעצמנו, נייצג בארץ בלעדית את חברת Lumesse הבינלאומית. כך קיצרנו משמעותית את ה- time-to-market וכבר השנה פועלות מספר מערכות אצל לקוחות מקומיים.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? אני מאמינה בסינרגיה של פעילויות והפריה הדדית – לדוגמה, פעילות יח"צ יכולה לשמש גם את הבלוג ואת הפעילות ברשתות החברתיות שמעלות את התנועה באתר ואת יחס ההמרה…
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים? ערכנו כנס לאורך יום שלם, שחולק לשניים. חלקו הראשון יועד ללקוחות קיימים ותכניו עסקו במערכות שברשותם, ואילו לחלקו השני של היום הצטרפו גם לקוחות פוטנציאלים ותכניו התמקדו בפתרונות חדשים שאנו מציעים. נוכחנו שכאשר מדובר בנושאים שונים ובקהלי יעד שונים (בעלי תפקידים ומקבלי החלטות שונים בארגון) מוטב להפריד בין הכנסים ולקיים אותם במועדים שונים.
השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? המעצב דן רייזינגר שאמר ויישם: Design is 90% logic and 10% magic. האמירה הזו מלווה אותי לאורך דרכי המקצועית ובכל עשייה אני מנסה למצוא גם את 10% הקסם החמקמקים ומקווה שהם גם עוברים הלאה.
· עבודה ראשונה? מעצבת בסטודיו של דן רייזינגר.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? בראש ובראשונה, להתלהב מהמוצר שאתה מקדם. לכך יש להוסיף הגיון, יצירתיות ותעוזה.
· דף הבית שלך באינטרנט: עד לאחרונה Ynet היה דף הבית, אבל כל כניסה לרשת היה מלווה בקריאת כותרות חדשותיות שמקלקלות את מצב הרוח. לפני כמה ימים שיניתי ל- Tea Time העוסק בעיצוב, אומנות ועוד – שם הכל נראה הרבה יותר טוב ואופטימי.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – דומיניק ברחוב תובל ברמת גן.
· מהו ג'וב חלומותיך? לנהל את התקשורת השיווקית של אחת מענקיות ההייטק/ביוטק שמשפיעות על החיים של כולנו.
· חופשה חלומית: החופשה החלומית בעיניי היא תמיד יעד הטיול הבא, בעיקר למפגש עם תרבויות לא מערביות. בקרוב – טיול ג'יפים במרוקו.