- שנת הקמה: 2006
- מספר עובדים: 500
- פרופיל אישי: גדלתי במושב. בן לאבא חולה שטח ולכן יש לי חולשה לג'יפים וטיולים. סרן במילואים, מקבל סיפוק רב בתפקיד. "נדבקתי" בחיידק השיווק ב 2005 ומאז אני בתחום. במהלך התקופה הזאת עשיתי התואר הראשון והשני.
- ספקי שיווק: יחסי ציבור – דני לוי תקשורת
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
- שיווק ופרסום ממוקד מטרה ברשת החברתית בעל דגש על מאפיינים, דמוגרפים, קהילתיים, תחומי עיסוק, תחביבים, וכמובן חברויות ברשתות.
- פריצת דרך בתחום בחירת ההשכלה הגבוהה ע"י ניהולה והשקתה של האנציקלופדיה הלימודית באתר הלימודים של Ynet
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? יחסי ציבור – כלי חשוב והכרחי בכול ארגון, לא משנה מה גודלו. דני לוי תקשורת עושים עבודה מעולה, מהירה ומניבת תוצאות.
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים מיזם שהפך למוצר עוגן בערוץ הלימודים של ynet – "האנציקלופדיה הלימודית". מדובר במוצר מדהים בו ניתן לקבל מידע אודות תואר אקדמי כלשהו מפיו של דיקן או פרופ' שהוא למעשה ראש החוג, ממש פגישה אישית.
האנציקלופדיה יצרה הפרדה בין מה שאומרים יועצי הרישום ואותם פורטלים או אינדקסים בתחום ההשכלה הגבוהה , לבין מידע מהימן ממקור ראשון.
הלקח הכי חשוב (תוך כדי בניית המוצר) הוא הקשבה סימולטנית לכל הלקוחות ביחד וניתוחם- הקשבה אמיתית למנהלי השיווק במוסדות האקדמיים (כשותפים שלי), מסייעת לא רק בכדי להבין טוב יותר את הצרכים ואת הציפייה מהמוצר, אלא גם הבנה והסקת מסקנות לגבי מה שנכון ונדרש בשוק הרלוונטי של אותו מוסד אקדמי ומה לא רלוונטי (בפילוחים גיאוגראפיים דמוגרפים וכד').
מבחינתי זהו ההבדל בין מוצר טוב שהצליח לבין מוצר מצוין שיצר באז אדיר ומאות אלפים כבר נחשפו אליו.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אלי כהן – סמנכ"ל השיווק של "אל על" (היום ראש המטה של בנק פועלים)
· עבודה ראשונה: מנהל שיווק בחברה המפיקה אירועים
· תכונה חשובה למנהל שיווק? כריזמטיות וגמישות (לשמור על חיוביות כלפי מי שאני עובד איתו, לדעת לקבל רעיונות חדשים, ולהיות סובלני לשונה)
· דף הבית שלך באינטרנט : Ynet
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: וורסטיליות חשובה מאוד בבחירת הלוקשיין, (בין עם ספק, שותף פוטנציאלי וכד')
· מהו הרכב בו אתה נוהג?I35 יונדאי
· מהו ג'וב חלומותיך? לעתיד הלא רחוק , בוא נתחיל בסמנכ"ל בחברה גדולה בעלת אתגרים שיווקים – אני מכוון לעמדה שבה לא אצליח להשתעמם בקלות ושתמיד יהיה מה שיפתיע ויצריך מחשבה שונה, יצירתיות ואתגר
· חופשה חלומית: אני טס יותר מידי, הגיע הזמן להירגע (טוב נו, אולי קצת מלדיבים, bora bora ..)