אישיווק השבוע: עמית הלפרין, עכבר העיר


  • שם החברה: עכבר העיר
  • שנת הקמה: 2006
  • מספר עובדים: 25


עמית הלפרין, 34, בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול במכללה למנהל. לפני כן שימש כמנהל מוצרים מסחריים של קבוצת אתרי הארץ TheMarker ויועץ תקשורת במשרד היח"צ שטרן אריאלי.




  • ספקי שיווק: משרד היח"צ גלאי תקשורת, כל השאר in house



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

ממש בימים אלה האתר מסכם את שנת 2015 בתחרות השנתית של פרסי עכבר העיר. השנה בין היתר המטרות שלנו היו הגדלת המודעות לתחרות, ייצור באזז ברשתות החברתיות ובתקשורת והנעת המתמודדים לשיתוף פעולה אקטיבי. בין רתימת כל המועמדים בתחרות, אחד המהלכים היה יצירת ריב תקשורתי בין עמוד הפייסבוק של החינוכית לבין עמודי הפייסבוק של מירי פסקל שהתמודדו בקטגוריית התוכן הויראלי. המהלך נמשך לאורך כל התחרות בנקודות זמן שונות, ייצר אינטראקציה עם עמודים שיווקיים ותקשורתיים שהצטרפו לחגיגה, גרר אלפי לייקים לפוסטים בעמודים השונים, שיתופים, תגובות, והתבטא בעלייה משמעותית בטראפיק לאתר ובכניסות לאתר התחרות. לצד כל אלה, לוקח חלק מרכזי בעבודה השוטפת של העכבר שבה למדנו לתת פתרונות יצירתיים למפרסמים בדיגיטל, בעולם שבו באנרים כבר פחות ופחות עובדים.




2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?


בתור מי שהתחיל את הקריירה שלו במשרד יחסי ציבור אני לא רואה אפשרות לפתוח את היום בלי שיחה עם משרד היח"צ של האתר. הם שותפים אמיתיים לחשיבה על פעילויות תוכן, מהלכים חדשניים וזיהוי טרנדים תקשורתיים שיכולים למנף את פעילות העכבר.


בנוסף, שיתופי פעולה תוכניים ושיווקיים הם כלי חשוב ליצירת תוכן מעניין ומעורבות גולשים. בשנה האחרונה הרחבנו את פעילות האתר על ידי יצירת מתחמי תוכן ממוקדים לערים שונות בארץ ושילובן בתמהיל האתר הכולל. שיתוף פעולה מוצלח נוסף אותו אני מנהל בשנים האחרונות הוא עכבר EXTRA – זירת ההטבות של עכבר העיר בה אנו מחלקים לגולשים מגוון כרטיסים במתנה להופעות, הצגות, מסעדות, סרטים ואטרקציות ברחבי הארץ. לבסוף שימוש נכון ברשתות החברתיות, כולל קידום אורגני, ממומן ושיתופי פעולה עם עמודים אחרים או אושיות רשת.



3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?


כל מי שעוסק בתחום השיווק וודאי יודע שהמפתח להצלחה הוא ראייה רחבה, הסתכלות מחוץ לקופסא והיכולת לקלוט את הפרטים הקטנים בכל מהלך. שמירה על מקצועיות, אמינות קשר אישי ודבקות במטרה מביאה בסופו של דבר את התוצאות הרצויות.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך:


מבין כל הפעילויות השיווקיות היצירתיות שנתקלתי בהן השנה אחת הבולטות בעיני היא זו של החינוכית. עמוד הפייסבוק משלב בין קטעי ארכיון מטורפים, ממים משובחים, תכנים חדשים ובעיקר תגובות שנונות ומהירות לגולשים. מיה זיו סילבר שמנהלת את החגיגה יחד עם הצוות, עושה לכולם בית ספר לניהול מדיה חברתית ואני שמח שנפלה בחלקי ההזדמנות לשתף פעולה ולשבור את האינטרנט (פעמיים).



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?


לאורך השנים נתקלתי בהמון אנשים שהשפיעו על הקריירה המקצועית, החל מקרן רודן, חברתי הטובה שבזכותה התקבלתי לסטאג' בארד תקשורת, דרך פופי אריאלי ממשרד היח"צ שטרן אריאלי שזיהתה את הניצוץ מההתחלה ולימדה אותי יחד עם עליזה חורי אסטרטגיה מהי, ועד למנהלים שונים (דרור גנות, לירון אברהם וטל לוין) שנתנו ליצירתיות שלי יד חופשית.



· עבודה ראשונה?


יועץ תקשורת בחברת יחסי הציבור שטרן אריאלי. ניהלתי בין היתר את התקציבים של 012 סמייל, ICQ, אריקסון, Dell, צבר תיירות ונופש, תפוז, ONE והייתי שותף לניהול התיקים של פרוקטר אנד גמבל וגוגל ישראל.



· תכונה חשובה למנהל שיווק?


היכולת לדלות את הפרטים הנכונים והחשובים בין שאר ההפרעות מסביב.



· מקור ידע מקצועי שימושי?


בזמן הפנוי (שאין הרבה ממנו) נוהג להסתובב בין קבוצות שונות ברשת. מנהלי שיווק מצייצים עושים עבודה מצויינת.



· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות


התחתית בלינקולן וכל מקום שמגיש לימונדה איכותית.



· ג'וב חלומותיך?


מקום עבודה שיתן לי חופש פעולה יצירתי, גיבוי מלא ואפשרויות להתעסק עם תוכן מעניין. אל תספרו לטל לוין אבל בסתר שואף להגיע לדיסני או חברת ההפקות של ג'ים הנסון.



· חופשה חלומית:


כל חופשה באירופה שמתחילה בדיוטי פרי. בשנים האחרונות ברלין היא היעד המועדף.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח