· שם החברה: אלוני- החברה הוותיקה בארץ בתחום ייבוא ושיווק מוצרי הגמר לבית, בבעלות ”אינרום תעשיות"
· שנת הקמה: 1946
· מספר עובדים: 250
ענת פרץ דוידי, נשואה + 2 ,בעלת תואר ראשון בממשל ודיפלומטיה עם התמחות באסטרטגיה ויחסים בינלאומיים ובעלת תואר
שני במנהל עסקים התמחות בשיווק ופרסום במרכז הבינתחומי. בעלת למעלה 10 שנות ניסיון בתחום השיווק, בדגש על תחום
הקמעונאות והריטייל. התחילה במחלקת השיווק של המשביר לצרכן כמנהלת מותגי האופנה בינלאומיים ספרינגפילד וומן סיקרט,
לאחר מכן המשיכה לתפקיד מנהלת שיווק אייס תחת אלקטרה מוצרי צריכה וכיום מנהלת השיווק של רשת "אלוני" . מנוסה בייזום
וביצוע מכלול הפעילויות השיווקיות החל במיתוג מחדש, פרסום דיגיטלי וניו מדיה. ידועה בחשיבה מקורית, "מולטיטסקינג", ניהול
והנעת צוות ובעלת תקשורת בינאישית מצוינת.
· היקף תקציב שיווק: לא נמסר
· ספקי שיווק: משרד פרסום – גליקמן שמיר סמסונוב, סטודיו גרפי ds-studio, יחסי ציבור ודוברות – דניאלה רייבנבך תקשורת, יועץ אסטרטגי אייל לינור
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
תמיכה בכלי שירות, בייחוד דיגיטליים, התומכים באסטרטגיה " לאהוב את הבית, לאהוב את הדרך " מתוך ההבנה שבית הוא לא רק קירות ורהיטים… לכן, אנחנו מציעים ללקוחותינו ליווי צמוד ומקצועי, ושירות דינמי, סבלני ומדויק שיעזור להם לחלום בגדול ולהגשים, להעז ולממש, ואפילו… ליהנות מהדרך
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
פעילות דיגיטל המקדמת תוכן מקצועי ורלוונטי לקהלי היעד המקנה ערך מוסף אמיתי ללקוח הקצה והכי חשוב ניתנת למדידה !
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
ליהנות מכל שלב שבדרך, גם בחלקים שנראים לנו תפעוליים ולהבין שהם לא פחות חשובים בידע שאנו צוברים להמשך ההתפתחות בקריירה
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
נפרגן לחברה ישראלית, פנגו + , מערכת חניה סלולרית ,בזכותם אנו ממשיכים לשפר את תכנון וייעול הזמן שלנו ההופך להיות מצרך נדיר מיום ליום ..
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? עדין משפיעה מנכ"ל אלוני דוד מטלון , אודליה אורבך קפלינסקי – סמנכ"לית השיווק של המשביר לצרכן .
· עבודה ראשונה? מנהלת פרוייקטים שיווקיים בחברת המשביר לצרכן
· תכונה חשובה למנהל שיווק? מנהל שיווק צריך להיות בעל אמביציה רבה, להיות מוכן לשעות עבודה ארוכות, בעל מעוף ותעוזה. תכונה חשובה למנהלי שיווק היא גמישות מחשבתית. בנוסף יש צורך במרפקים, יכולת ביטוי, ויכולת ראייה לטווח ארוך
· מקור ידע מקצועי שימושי? כנסים של איגוד השיווק הישראלי
· ברשתות החברתיות? פייסבוק ו-אינסטגרם (לפרופיל פייסבוק של ענת)
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ארקפה
· ג'וב חלומותייך? שילוב עולם השיווק והפרסום עם קידום אג'נדות מדיניות וציבוריות . היכולת לקדם אג'נדה המשפיעה ביום הבוחר באמצעות כלים ומודלים שיווקיים נראה לי שילוב מנצח .
· חופשה חלומית: ג'מייקה ,הגעתי אליה כבר פעמיים בחיי ואשמח לשוב