אישיווק השבוע: ערן שטיין, בעלים ומנכ"ל משותף בחברת !Smart

פרופיל :




  • שם איש השיווק ותפקיד: ערן שטיין, מנכ"ל משותף
  • שם החברה: Smart! המרכז הארצי להשכלה וקריירה.
  • שנת הקמה: 2007
  • מספר עובדים: 36


ערן שטיין, (38), בעלים ומנכ"ל משותף בחברת Smart! – המרכז הארצי להשכלה וקריירה בע"מ. שטיין עו"ד, בעל למיקי, אב לאפק ואלה. בעל תואר I במשפטים ותואר II במנע"ס מאונ' ת"א. עוסק בתפקידי ניהול בכיר בתחום ההכנה לבחינות הפסיכומטריות, בחינות הבגרות, TOEFL, SAT ו-GMAT משנת 1999, מתוכן כ-3.5 שנים מנכ"ל חברת High Q.



Smart! – המרכז הארצי להשכלה וקריירה בע"מ פועלת בתחום ההכנה לבחינות הפסיכומטריות והיא החברה הראשונה אשר חדרה לתחום ההכנה לבחינות הפסיכומטריות המוערך בכ-200-250 מליון ש"ח בשנה, מזה למעלה מעשור. במהלך של כשנה בלבד הצליחה Smart! לבסס את עצמה כחברה השישית בגודלה בתחום, תוך שהיא פועלת ב-18 מרכזי לימוד ברחבי הארץ ומעסיקה צוות של למעלה מ-35 עובדים.





מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?



יציאה בקמפיין "Smart! משנה את חוקי הפסיכומטרי …בשבילך!".


מטרתו העקרית של הקמפיין היתה להניע את שינוי המשוואה הנוהגת בתחום, משוואה האומרת: "איכות = מחיר", למשוואה תלת ערכית: "איכות = מחיר ≠ מחיר מופקע". למעשה היינו הראשונים ששיווקו עצמם בתחום הפסיכומטרי תוך שימוש באג'נדה חברתית-צרכנית. העמדנו עצמנו יחד עם הלקוחות (התלמידים) למול המתחרים שלנו ובכך יצרנו בולטות. השינוי האמור, הינו חלק מתהליך ממושך ומורכב ביותר, בהיותו מיועד להביא לשינוי עמדות ומודעות צרכנים, בתחום מוטה מוניטין בצורה מובהקת, כאשר המשוואה אותה אנו מציגים הינה מורכבת לתפיסה ועומדת, בניגוד למשוואה הנוהגת בתחום מאז הקמתו. עם זאת, מספר תלמידינו עד היום והתגובות להן אנו זוכים, הוא העדות לנכונות ולהצלחת הקמפיין והדרך בה אנו נוקטים. הקמפיין הינו בעיקרו מבוסס יח"צ כאשר הפרסום תומך במהלך.



על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


טלמרקטינג – מוקד המידע, הרישום ושירות הלקוחות שלנו מטפל במאות פניות חדשות מדי שבוע והוא הבסיס התומך בכלל הפעילות שלנו . פעילות המעטפת השיווקית לא תועיל ללא מוקד הטלמרקטינג האיכותי שלנו.



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


שיתופי פעולה לצורך הכנת תחקירים עיתונאיים בנושא הפסיכומטרי. פעילותנו זו קיבלה ביטוי בהצעת החוק של חה"כ סילבן שלום אשר הונחה על שולחנה של הכנסת בתחילת השנה.



תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה.



גיוס לוביסטים למאבק בהצעת החוק לשינוי חוקי הפסיכומטרי והגשת הצעת חוק מטעם המכונים. המתחרים הוכיחו שהם מבינים שבעקבות המהלך שלנו, הזירה עברה במידה מסוימת לכנסת והם הגיבו בהתאם.



השאלון האישי:



איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
שם לוי, בעלי חברת
High Q, שהיה המורה והחונך שלי בתחום הפסיכומטרי.



מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
לא ממש ספר שיווק אלא אסטרטגיה:
Art Of War (Sun Tzu) The



עיתון/ מגזין מועדף?
The Marker



דף הבית שלך באינטרנט?
www.besmart.co.il



בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות?
אצלי במשרד – יופי של נוף ואספרסו…



מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
אלפא 156 (בשלילה כרגע (אלפא, מה לעשות…).



מהו ג'וב חלומותיך?
אני עושה אותו כעת



חופשה חלומית?
ערכתי כבר – עם אשתי מיקי בקריביים ובטוסקנה.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח