אישיווק השבוע: ערן שייביץ מנהל שיווק פריד


  • שם החברה: פריד
  • שנת הקמה: 1977
  • מספר עובדים: 200
  • היקף תקציב שיווק: 1,500,000 ש"ח



  • ספקי שיווק: רוני הירש – עושה עבודה משכמו ומעלה בתחום יחסי הציבור




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? כבר הרבה זמן שאנחנו מפרסמים בעיתונות – בשנה האחרונה גיבשנו קונספט שאם כבר עיתונות אז להפסיק לחשוב על אימאג' ומיתוג ולדבר אך ורק מבצעים ומחירים
    גיבשתי קונספט של עמוד המפוצל ל- 4 מבצעים שונים לשבוע בלבד ואותם אנחנו מחליפים כל מודעה, אך הגריד נשאר זהה וכך בכל שבוע אנחנו מציעים 4 מוצרים שונים במבצעים סופר אטרקטיביים .



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? אנחנו מפעילים ומנהלים 20 סניפים בפריסה ארצית – לכן אנחנו חייבים לתחזק אותם בפרסום במדיה ארצית כלשהי . העדיפות היא שהפרסום יהיה שוטף ועקבי ולכן אנחנו מוצאים עצמנו בעיתונות לנוכח גודל התקציב.



  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים – לא מזמן פתחנו סניף בדיזינגוף סנטר בתל אביב. אחרי הרבה מאוד שנים שהיה לנו סניף קטן מאוד ברחוב סמוך לקניון. פתיחת הסניף בדיזינגוף סנטר נפלה בדיוק לפני העונה הכי חזקה שלנו מבחינת מכירות, ובהחלטה ממש לא פשוטה – החלטנו לסגור את הסניף הקטן על אף שהיינו מחוייבים להמשיך לשלם בגינו את כל הוצאות השכירות – ושמנו שלט גדול על כל הויטרינה עם הכוונה לסניף החדש שפתחנו בסנטר.
    החלטה זו על אף שהייתה קשה הוכחה כהחלטה נכונה – ודווקא בגלל שהיינו בעונה החמה שלנו הצלחנו לחשוף את הסניף החדש באופן אופטימאלי ולהתחיל להרגיל את הלקוחות של החנות הישנה להגיע לחנות החדשה והטובה יותר.


  2. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – לצערי או לשמחתי, המתחרות העיקריות שלנו מוציאות את תקציבי הפרסום שלהם כחלק מההוצאות המאוד גבוהות בקניונים . ואכן לסניפים שלהם יש חשיפה גבוהה יותר מהסניפים שלנו שברובם נמצאים במרכזי העיר אך מחוץ לקניונים.
    עם זאת בהחלט ניתן לראות בשנים האחרונות שאותן חברות כבר ממש לא מפרסמות במדיה ארצית וההוצאות הנמוכות יחסית על החנויות של פריד מאפשרות לנו גם לפרסם וגם להציע מחירים אטרקטיביים יותר.





  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? שמוליק פריד מנהל מפעל הייצור


· עבודה ראשונה? מוכר בחנות


· תכונה חשובה למנהל שיווק? אהבה לתחום


· דף הבית שלך באינטרנט – גוגל


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – ארקפה בזל או שוסטר


· מהו הרכב בו אתה נוהג? – קיה פיקנטו


· מהו ג'וב חלומותיך? – לנהל מוצר או חברה שמשנה תחום או מובילה בו שינוי


· חופשה חלומית: אל איי, וגאס , ניו יורק – בוגאס עדיין לא הייתי




אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח