- שם איש השיווק ותפקיד: צביקה לוינסון, מנכ"ל ובעלים רשת HDL דפנה לוינסון
- שם החברה: לוינסון יזמות בע"מ
- שנת הקמה:1995
- מספר עובדים:100
- פרופיל קצר
צביקה לוינסון, בן 38 נשוי+ 2 ילדים (האחד בן 6 והאחד בן3), פתח את החברה לפני 13 שנה. התהליך התחיל מחנות אחת ברחוב בוגרשוב, לאחר מכן נפתחה חנות שנייה בסנטר ולאט לאט העסק גדל והתפתח.
הרשת מונה כיום כ-20 חנויות ברחבי הארץ, ושתי חנויות נוספות בבודפשט שבהונגריה ובלימסול בקפריסין. עד סוף שנת 2009 עתידה הרשת לפתוח עוד 4 חנויות נוספות בארץ ועוד 2 נוספות באירופה. הרשת מצליחה לשמור על עיצובים של מעצבת במחירים מסחריים וקולקציה המשתנה כל שבוע.
- מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
הוצאת מגזין אופנה בעל אופי של לייף סטייל כולל טיפים לסטייל איפור שיער ואימוץ עמותת 1-9 נשים נפגעות סרטן השד שנתן לנו את הכיף לתרום לקהילה
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
יעוץ סטילינג אישי ללקוחות הרשת דבר שלא נעשה וזכה לתגובות חמות מהלקוחות ויש לו ביקוש להמשכיות .מועדון הלקוחות שמעניק 10% הנחה לחברות המועדון ומיידי יום גדל. יחסי ציבור
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
המשכיות למגזין הלייף סטייל ובו נסקר העונה את התערוכה לצלמים שמצלמים סלב עם הבגדים שלנו. הכסף ממכירת התמונות יתרם לעמותת 1-9 נשים נפגעות סרטן השד. קניית המעצבת לילך קריסטל ויצירת מותג חדש HDL דפנה לוינסון PROM שמלות ערב וכלה במחיר קבוע 800-1200 ₪.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
כל מעצב שמצליח וגדל אני שמח על כך. רונן חן, דורין פרנקפורט
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
מארק גובה- נשיא ומנכ"ל קריאטיב ראשי של חברת WORLD WIDE שהיא אחת מ- 10 החברות הגדולות בעולם לבניית תדמית מותג.יצר אסטרטגית שיווק כמו לקוקה קולה, ויקטוריה סיקרט, סטארבקס ומחבר הספר מיתוג רגשי.
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
אני לא הבוס אני רק עובד כאן
· עיתון/ מגזין מועדף
כלכליסט
· דף הבית שלך באינטרנט
YNET
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
קפה נואר
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
BMW 740 I
· מהו ג'וב חלומותיך?
להקים קרן הון שמתמחה בעזרה לעסקים קטנים ולהביא אותם למקומות רחוקים
· חופשה חלומית:
הפלגה ביאכטה לאורך חופי המזה"ת עם חברים טובים צלילה סקי מים דגים שתיה והכי חשוב צחוקים