- שם החברה: רשת מלונות טמרס
- שנת הקמה: 1996
- מספר עובדים: כ-650 עובדים
רבקה יופה, בעלת תואר ראשון בכלכלה ושיווק, כ-13 שנה בתחום הפרסום ותקשורת השיווקית. התחילה את דרכה בתחום ברשת מלונות אקור כמנהלת פרסום. בוגרת קורס ניהול מדיה חברתית של ג'ון ברייס וכיום עובדת ברשת מלונות טמרס כמנהלת תחום דיגיטל .
- ספקי שיווק: משרד פרסום – פוקס גלעדי, יח"ץ – גלאי תקשורת
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
הקמת אתר הזמנות ספא און ליין באישור מיידי https://spa.tamareshotels.co.il. אתר חדש וייחודי המאפשר הזמנת חבילות וטיפולי ספא און ליין בספא שיזן הרצליה. האתר היחיד והראשון מסוגו בארץ מאפשר הזמנת טיפול ספא בלחיצת כפתור ללא צורך ביצירת קשר טלפוני ובבחירת המועד הנוח לכל גולש בהתאם למועדים פנויים המוצגים באתר ומתעדכנים כל העת.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
לא אוכל לוותר על קידום בגוגל, גם אורגני וגם ממומן.
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
עולם השיווק בייחוד באינטרנט מאוד דינמי ויש להתעדכן כל הזמן בכל מקור מידע אפשרי על התפתחויות וחידושים בתחום.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
חברת WIX המאפשרת הקמת אתרי אינטרנט בפשטות וללא ידע טכנולוגי.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? במהלך שנות עבודתי בתחום זכיתי להכיר אנשי מקצוע מוכשרים ומהם ספגתי ידע רב וניסיון
· עבודה ראשונה? כלכלנית בחברת היי טק "AVAYA"
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות ויוזמה
· מקור ידע מקצועי שימושי? גוגל ובלוגים בנושא חדשנות טכנולוגית
· ברשתות החברתיות? כל הרשתות החברתיות הגדולות: פייסבוק, טווטר, אינסטגרם, פינטרסט, לינקד אין,יוטיוב… (לפרופיל רבקה בפייסבוק)
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות : מסעדת עלמה בדניאל הרצליה
· חופשה חלומית: ניו יורק