אישיווק השבוע: רועי חקון סמנכ"ל השיווק של רשת מטבחי DO IT

אישיווק השבוע: רועי חקון סמנכ"ל השיווק של רשת מטבחי DO IT




• שם החברה: מטבחי DO IT


• שנת הקמה: 1992


• מספר עובדים: כ-120 עובדים



פרופיל




רועי חקון [46] מכהן מזה שנה כסמנכ"ל שיווק במטבחי דו-איט. רועי התמנה לסמנכ"ל Do it בשנת 2007 לאחר כהונת בת 4.5 שנים כמנהל מרחב מסחרי בויזה כאל, חברה בתחום האשראי החוץ בנקאי. בעשור האחרון מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בתחומי השיווק והמכירות. חקון כיהן בין היתר כסמנכ"ל שיווק בעכביש- דלתות פלדה וגם כמנהל מכירות ארצי בד"ר פישר. את הקריירה שלו החל בתחום הטואלטיקה כאיש מכירות ובמהלך השנים הפך למנהל ארצי.



עד גיל 21 גדל רועי בדימונה, למשפחה בת 4 אחים. את דימונה עזב בעקבות רצונו לממש את עצמו בתחום המקצועי של שיווק ואסטרטגיה. לדבריו, חלומו הכמוס הוא לחיות בגליל ולהקים חווה פרטית לייצור חקלאות אישי. את זמנו הפנוי הוא מנצל לטובת טיולי ג'יפים בנגב והוא מקפיד להתאמן כ-פעמיים בשבוע לפחות, באומנות הלחימה קראטה שבה הוא עוסק מאז שהיה צעיר. רועי סיים את לימודיו האקדמיים באוניברסיטת בן גוריון בפקולטה לפילוסופיה וניהול, בהתמחות של ניהול בזמן משבר.



מטבחי DO IT, המנהלת רשת חנויות בפריסה ארצית, הוקמה בשנת 1992 ומתמחה בייצור, שיווק ועיצוב מטבחים. הקו הפרסומי של החברה מאופיין בגישת ה"פיתרון הכולל" כאשר הבידול של החברה הוא בכך שהיא מציעה גם את מכשירי החשמל המעוצבים לצד הריהוט.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"הצעד השיווקי הכי נכון שעשינו היה כשמיצבנו את עצמנו כחברת מטבחים מובילה ואיכותית הנותנת מענה איכותי בטאצ' יוקרתי, לקהל לקוחות ברמה סוציו-אקונומית בינונית-גבוהה. צעד זה הניב תוצאות מצוינות וקיבל ביטוי באסטרטגיה השיווקית של החברה ובתוצאות העסקיות בכל אחד מסניפי הרשת ברחבי הארץ".



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


"במטבחי , DO IT אנחנו מאמינים מאד ביצירת קשר אישי עם הלקוח ובמפגשים של אחד על אחד בסניפים שלנו. יחד עם זאת הפעילות השיווקית שמביאה את הלקוחות לסניפים שלנו משלבת שימוש חכם ויעיל בתוכן שיווקי, פרסום ויחסי ציבור. ראוי לציין שאני מאמין גדול ביחסי ציבור הגורמים לאהדת המותג ולהעדפה שלו על ידי הקהל. אני מאמין שבאמצעות יחסי הציבור ניתן לשמור על תעודה ציבורית-תקשורתית לאורך כל השנה".



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"המהלך השיווקי הבולט ביותר היה כאשר בחרנו לא לדבר על המחיר ועברנו לדבר על איכות וחוויית הקנייה. למהלך זה הוספנו את העוצמה ואת הריגוש וצרפנו מתנה מפתיעה בעלת ערך מוסף. כלומר, במקום לתת ללקוח הנחה של מספר אחוזים, בחרנו להפתיע ולרגש במוצר כמו מיקסר של קיצ'נאייד, מסך LCD או חופשה זוגית. "



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"אני שמח לפרגן לקולגה שלנו – מטבחי סמל, על ההתמדה ועל הפעילות שביצע לחיזוק המותג על פי אותו הקו".


5. 30 שניות על…


• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "שני אנשים אשר השפיעו עליי יותר מכל, בתחום המקצועי: שאול ששון מנכ"ל מטבחי DO IT וארז אבנר סמנכ"ל מכירות בדפי זהב."


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "האוקיאנוס הכחול"


• עיתון/ מגזין מועדף "דה מרקר"


• דף הבית שלך באינטרנט – "אתר הבית של DO IT."


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – "ארקפה ודיקסי."


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "טיוטה קורולה 2007"


• מהו תפקיד חלומותיך? "מה שאני עושה עכשיו."


• חופשה חלומית: "הקרנבל בברזיל."

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח