אישיווק השבוע: רועי חקון, סמנכ"ל שיווק, מטבחי doit



  • שם החברה: מטבחי doit


  • שנת הקמה: 1992
  • מספר עובדים: 150


רועי חקון, סמנכ"ל השיווק של החברה מזה כ 4.5 שנים. חקון הוביל מהפכה במיתוג ותפיסת המותג -מחברה שפנתה לקהל לקוחות במיצוב בינוני נמוך לאחת משלוש חברות המטבחים המובילות בארץ ברמת התפיסתית, עם קהל לקוחות בעל מודעות גבוהה למותגים.




  • היקף תקציב שיווק: כ 2 מיליון ש"ח
  • תומכים במלאכה:
    פרסום: אליקים הרמן & נהרדעא, משרד יח"צ: גילעד תקשורת


  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    החברה עשתה מספר מהלכים שיווקיים חכמים כשהבולטים בהם, ראיונות בטלוויזיה בתכניות בוקר וצהריים מוטות נשים והסבר על כל עולם המטבחים ולקיחת בעלות על הקטגוריה.

    מהלך נוסף, הינו זיהוי ההזדמנות שנוצרה בעקבות הקיפאון ברכישת דירות חדשות ובעקבות כך מיקוד בשוק דירות היד שנייה ובניית מודל ייחודי להחלפת מטבחים בדירות יד שנייה, תוך פנייה ללקוחות בהצעה אטרקטיבית ביותר להחלפת המטבח בדירה בה הם מתגוררים, במהלך אחד מושלם החל מפירוק המטבח הישן ועד להרכבת מטבח מושלם, כולל כל המוצרים הנלווים. כל התהליך מוצע באמצעות מימון חוץ בנקאי.

    עוד טיפלנו בהפיכת מטבחי דו איט לגורם המרכזי בעולם המטבחים בעבודה מול ארגוני הצרכנות והרווחה של כ- 12 וועדי עובדים מהמובילים במשק.

  2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    לא אוכל לוותר על פעילות נטוורקינג, דיוור ישיר יעודי, ערבי לקוחות, אירועים של ימי מכירות מרוכזים לאוכלוסיות שונות בעלות צרכים שונים, פעילות BTL ועבודת הטמעת המותג בתכניות הקשורות לעולם התוכן שלנו.

  3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק ?
    הטכנולוגיה נבנתה על ידי אגף השיווק בחברה תחת הכותרת בינה מלאכותית ונועדה להטמיע את המותג בקרב הקהל הטבעי שלנו בכל מקום בו הוא משוטט ברחבי ה web. טכנולוגיה זו יוצרת לסניפי החברה מאגר פניות על בסיס יומי באמצעות מערכת ה crm הייעודית לנושא שנבנתה בעקבות זיהוי הצורך. לא אוכל מטעמים מובנים להרחיב אך אוכל לומר כי מדובר בחדשנות ויצירתיות אשר נועדה לספק לנו את הצורך התמידי בפגישת קהל לקוחות משתנה ורחב.

  4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
    כל חברת מטבחים שעורכת פעילות ומקדמת את המותג ומחזקת את כל תחום חברות המטבחים ומבליטה את היתרונות שברכישת מטבח דרך חברה ולא דרך נגר, זו חברה שבהחלט ראויה למילה טובה.

  5. השאלון האישי :
    · איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? שאול ששון, מנכ"ל החברה, מהאנשים שהטביעו את חותמם בתחום חברות המטבחים ותמיד הקדים את המתחרים במהלכים אשר השפעתם ניכרת עד היום. הוא זה שנתן לי את המושכות ונתן בידי את ההזדמנות להגשים את החלומות שלי ולהפוך אותם לדרך. והאנשים החולמים, כל אלה שהאמינו בדרך והלכו איתה עד הסוף למרות הקשיים ודרך החתחתים והגיעו למטרות שלהם ובעיקר הגשימו.

· עבודה ראשונה?- איש מכירות בתחום הקוסמטיקה


· תכונה חשובה למנהל שיווק?- יצירתיות, מעוף, תעוזה, מנהיגות, הובלת דרך וקבעת אסטרטגיה ברורה,ראייה רחבה והובלת מהלכים מובילי שוק


· דף הבית שלך באינטרנטwww.doit-kitchens.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – ארקפה הרצליה


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?audi a6


· מהו ג'וב חלומותיך? – אני קם אליו כל בוקר.


· חופשה חלומית: איי סיישל…יחד עם בת הזוג שלי בלי מחשבים, בלי טלפונים, רק שנינו יחד בחוף עם בקבוק בירה או יין צונן.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח