- שם החברה: rikalo נדל"ן
- שנת הקמה:2011
- מספר עובדים:12
ריקי לוי מעידה על תודעת השירות הגבוהה שלה, ועל חזון אישי שמוביל אותה לאורך עבודתה.
- היקף תקציב שיווק: משתנה מפרויקט לפרויקט, בסדרי גודל של מאות אלפי שקלים.
- ספקי שיווק: יח"צ: וילדר / פרסום: בריש גלי / מעצבת גרפית: חן בן ארצי / עיצוב תעשייתי: קומפיוטר גארד
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
נעשו מספר שינויים ביניהם: מיתוג מחודש עם שם חדש, הכנסת משרד יח"צ מוביל , כניסה לפורום יזמים צעירים.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
על פעילות שיווק של מכירה באחד על אחד כמובן אך גם במגוון פעילויות שונות כגון פרסום בעתונות כתובה ואלקטרונית ואף על יחסי ציבור .
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
מיקוד של פעילות החברה, עמידה במטרות ויעדים, לראות את החזון ולחוות אותו כל הזמן.
- פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
קוקה קולה שיצאה לפני כשנה וחצי בפעילות של כתיבת שם על המוצר ובכך חיברה בין המוצר לשמו האישי של האדם, יש ללמוד מזה מהלך שיווקי מבריק.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? רפאל הלפרין- מקים רשת אופטיקה הלפרין.
· עבודה ראשונה? פרסום בכל סוגי המדיה.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? נחישות ,אמינות ועמידה ביעדים.
· מקור ידע מקצועי שימושי? ספר-אבא עשיר אבא עני.
· ברשתות החברתיות? פייסבוק – לינקדין.
· בית קפה לפגישות עסקיות? בית קפה שכונתי.
· מהו ג'וב חלומותיך? לגדול עוד ולהיות בעלים של חברת יזמות ,בניה והשקעות.
· חופשה חלומית: תאילנד.