אישיווק השבוע: רן שחר, מנהל שיווק, קולבן דאנס

· שם איש השיווק ותפקיד: רן שחר


· שם החברה: להקת קולבן דאנס


· שנת הקמה: 1996


· מספר עובדים: 17


רן שחר, נשוי, אב לשלושה וגר בקיבוץ תמוז. הגיע לקולבן דאנס לפני כחצי שנה לאחר מספר תפקידים בעולם השיווק לשוק הסיטונאי וקמעונאי וכן בעולמות הייבוא.


ספקי שיווק: קולבן דאנס הינה להקת מחול מודרני – בשל אופי וייחודיות הלהקה הוחלט על פיצול ספקי השירות שלנו : Gula Marketing מטפלים בכל נושא הייעוץ השיווקי וניהול פעילות האונליין ו Goodnews מנהלים את יחסי הציבור.


מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בתקופה האחרונה התחלנו בפעילויות נקודתיות אל מול קהל הלקוחות הנוכחי על מנת לחזק את המחויבות למותג ואת נתח הלקוח. במסגרת הפעילות התחלנו לתת לקהל היעד מידע בעל ערך תרבותי וכן הטבות ייחודיות להם שבאמצעותן הגברנו את המכירות בקרב הקהלים האלה


על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פעילות יחסי הציבור מאוד משמעותית בשבילנו על מנת להגדיל את המודעות למותג. אין ספק כלל שהמיתוג החזק הוא המשמעותי ביותר להצלחת הלהקה.


האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
אוטומציית שיווקית היא כלי נהדר על מנת לאפיין ולתזמן תכנים עבור לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. הטכנולוגיה מאפשרת לנו להתאים את המסרים ללקוחות בהתאם למופעים בהם התעניינו וליצור עניין במופעים דומים.


תן מילה טובה על פעילות שיווקית של חברה אחרת שהרשימה אותך
הפעילות האחרונה של עיריות ת"א וירושלים הצליחה, בקופי קטן וגאוני, ליצור אנגייג'מנט מדהים בפייסבוק, למצב את שתי הערים באופן חיובי ולפרוץ הרבה מעבר למדיה הספציפית. שאפו


השאלון האישי:


איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? חן בשן מנהל השיווק של "המרכז הטניס לישראל ". למדתי ממנו לא מעט. אמן בתחומו.


עבודה ראשונה? חלוקת עיתונים


תכונה חשובה למנהל שיווק? יוזמה, ידע במספר תחומים, סקרנות, התחדשות ולמידה


חופשה חלומית: האיים המלדיביים


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח