אישיווק השבוע: שי דויטש, מלונות ארקדיה

· שנת הקמה: 1995


· מספר עובדים: כ-200



שי דויטש, בן 36, החל את דרכו ברשת מלונות ישרוטל בין תפקידיו מנהל שיווק דיגיטל ומנהל מועדוני לקוחות. השיק את מלון הבוטיק ברדיצ'בסקי בתל אביב והצטרף לרשת מלונות ארקדיה בינואר האחרון. כמו כן ,הוביל את המהלך השיווקי הבינלאומי להפיכתה של תל אביב-יפו ליעד גאה מוביל בעולם.



· היקף תקציב שיווק: כ-מיליון ש"ח



· ספקי שיווק: שטרן אריאלי – יחסי ציבור / סטודיו יריב אפשטיין אחראי על בניית השפה החדשה של הרשת ומלווה את הרשת בכל העיצובים / פרסום בדיגיטל: חברת סימפלקס ומשרד הפרסום מגזרים



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
במהלך החודשים האחרונים ביצעה הרשת מהלך מיתוג מחדש הכולל את בניית השפה הגרפית של הרשת, בניית הקונספט השיווקי של כל אחד מתתי המותגים ברשת, בנייה מחדש של אתר האינטרט, השקת אתר מובייל ובפועל – השקתה המחודשת של הרשת, כולל הקמת מערך שיווק, מכירות והזמנות רשתי במטה החברה בתל אביב.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
הפעילות השיווקית המרכזית היא הנוכחות והניטור של השיח ברשתות החברתיות ובאתרי החוו"דים למיניהם של עולם הנופש. הקשר הבלתי אמצעי עם האורחים וקבלת המשוב מלקוחות הקצה על המוצר, היתרונות והחולשות שלו, הם כלי עבודה מרכזי בחיי היום יום שלנו ויש לו השפעה ניכרת על המהלכים שאנו מובילים.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק


תמיד לזכור שגם אם נדמה לנו שאנו מכירים מצוין את המוצר ואת קהל היעד שלנו, הם יכולים להפתיע אותנו. לכן, על אף הדחף והאינטואיציה לגשת לעבודה חשוב תמיד לחקור, לבדוק גם בעצמכם וגם בעזרת עמיתים שאתם סומכים עליהם את המותג, המוצר והקהל ואז לשלב את התוצאות עם האינטואיציה הראשונית.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך
מהלך כניסתה של קופיקס לשוק היה מרשים ביותר – שילוב נכון בין מוצר, קהל יעד ועבודה שיווקית ובניית מותג נכונה.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? רפי שדה, מנכ"ל ישרוטל בעבר ורשת מלונות דן בהווה, איש חזון פורץ דרך.


· עבודה ראשונה? אחת המשימות הראשונות שלי בקריירה היתה הכנסה של רשת ישרוטל למדיה החברתית והקמת עמוד פייסבוק לרשת. זו הייתה חוויה מעשירה ומאתגרת של הכנסה של ארגון וותיק וגדול לעולם החדש ולאינטראקציה יומיומית עם אורחי הרשת.


· תכונה חשובה למנהל שיווק? לא להפסיק לחלום, להעז ולפרוץ גבולות, גם אם התהליך מתיש והסביבה לא תמיד מבינה על מה אתה מדבר.


· מקור ידע מקצועי שימושי? כנסי תיירות מקצועיים ושיחות ועידה קבועות עם חברים בתחום הם המשאב היעיל ביותר.


· ברשתות החברתיות? בכולן: פייסבוק, טוויטר, אינסטרגם , לינקדאין. זהו חלק בלתי נפרד מהעבודה ומהחיים.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: השולחן בשדרות רוטשילד בתל אביב


· מהו ג'וב חלומותיך? מנהל שיווק תיירות לעיר תל אביב-יפו או שיווק ישראל במשרד התיירות


· חופשה חלומית: טיול רכבות באירופה, ממזרח למערב, בין עירות וערים לא מוכרות ובירות אירופה חסרות המעצורים.



את שי תוכלו למצוא בפייסבוק בקישור פרופיל פייסבוק: https://www.facebook.com/shai.doitsh





אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח