אישיווק השבוע: שי נחשון, מנהל חטיבת ספין מאסטר בדיאמנט צעצועים


  • שם איש השיווק ותפקיד: שי נחשון, מנהל חטיבת ספין מאסטר בדיאמנט צעצועים
  • שם החברה: דיאמנט צעצועים בע"מ
  • שנת הקמה: 1964
  • מספר עובדים: 200
  • פרופיל קצר

שי נחשון, בן 43 נשוי + 3, משמש כמנהל חטיבת ספין מאסטר בדיאמנט צעצועים. במסגרת תפקידו אחראי על רכישה, שיווק, פרסום ומכירה של מותגי חברת ספין מאסטר. לשיווק המותג בישראל יזם אירוע השקה, פעילויות במרכזי קניות, פעילויות דיילות בחנויות צעצועים,עיצוב ושילוט נקודות מכירה, קמפיין אינטרנטי, חלוקת דוגמיות ואמצעי פרסום לילדים. בעברו שימש שי כמנכ"ל "סקאל צעצועים" , מנהל תחום צעצועים בחברת ד"ר בייבי- למוצרי ילדים ותינוקות. שי סיים לימודי הוראה ועסק בתכנות מחשבים וניתוח מערכות.



חברת דיאמנט היא חברת ייצוא הצעצועים מובילה בישראל. החברה מתמחה בייצור ופיתוח מוצרי פעילות יוצרת, החברה מוכרת את מוצריה בכל העולם ורשתות מובילות כגון וולמרט ועוד. בשנתיים האחרונות חברת דיאמנט החלה לייבא ולשווק בישראל צעצועים מחברות מובילות בעולם.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

חברת דיאמנט זכתה בחוזה הפצה בלעדי של חברת ספין מאסטר חברת הצעצועים ה-3 בגודלה בעולם ומעל הכל במותג מספר 1 בעולם היום בקוגן( BAKUGAN)


להחדרת המותג נקטה החברה במספר תהליכים:


חלוקת עשרות אלפי דוגמיות וחוברות הסבר עם פוסטר לילדים בגיל בית הספר היסודי.


אירוע השקה גדול שכלל הדגמות מתנות והקרנת 2 פרקי הסדרה באולם קולנוע.


כניסה מסיבית לחנויות, שילוט ובניית עמדות מכירה.


פעילות דיילים להסבר והדגמה של המוצר בנקודות מכירה.


בניית אתר אינטרנט בקוגן בעברית הכולל טופס הרשמה מידע וגימיקים שונים


פעילויות גדולות מתוכננות ומתבצעות בקניוני עזריאלי במהלך חודשי הקיץ.


רבות עוד בתכנון




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

פעילות שיווקית בנקודת המכירה,עיצוב,שילוט, דוכנים ועוד, מכיוון שבנקודת המכירה מגיע לידי ביטוי הקשר הקרוב ביותר לצרכן הסופי.




  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

התכנון והחשיבה השיווקית מתבצעים לאחר ניתוח המוצר,קהל היעד, צפי המכירות וצפי העלויות. התקציב הראשוני נקבע ע"י צוות הפיתוח,מכירה והצד החשבונאי, במהלך ישיבות שבועיות בוחנים את ההתפתחויות האחרונות, את היעדים שהושגו, בעיות וכשלים ועל פיהם מעדכנים ומשנים את הפעילויות השיווקיות.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

חברת הוט-סטפ חברה אשר מתמחה במוצרים על גלגלים (מכוניות שלט,מסוקים ועוד) היא חברה שצמחה מ-0 ובעזרת פעילות שיווקית מסיבית בנקודת המכירה הפכה לחברה המובילה בתחומה בישראל




  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
אריק איילון, מבעלי חברת דוקטור בייבי.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
מי לקח את הגבינה שלי.


· עיתון/ מגזין מועדף.
ידיעות אחרונות


· דף הבית שלך באינטרנט.
גוגל


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
קפה ג'ו


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
אופנוע שטח
DR-400


· מהו ג'וב חלומותיך?
כל תפקיד מאתגר בכל תחום


· חופשה חלומית:
אלסקה

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח