אישיווק השבוע: שירלי רוזנפלד, מנהלת שיווק , ברליץ ישראל


  • שם החברה: ברליץ ישראל
  • שנת הקמה: 1992 בישראל
  • מספר עובדים: 400

שירלי רוזנפלד, מתגוררת ברמת גן, בוגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למינהל . עוסקת בתחום השיווק והפרסום מזה 12 שנה, ומכהנת כ מנהלת שיווק בברליץ ישראל מזה 3 שנים וכן, אחראית על Berlitz Kids מחלקת הילדים בחברה.




  • היקף תקציב שיווק: לא לפרסום
  • ספקי שיווק: משרד פרסום – חברון זלצמן שביט ; משרד יח"צ – אייטם מדיה ; משרד דיגיטל – Seo Creative



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    כחלק משינויים והתאמות שברליץ העולמית עוברת גם בארץ, השקנו את eBerlitz מערכת למידה משולבת בכמה פלטפורמות (מורה, מערכת און ליין וקבוצות למידה). אנו בוחנים כל הזמן את צרכי השוק ולאן התחום שלנו הולך. אין ספק שלמדנו שהצרכן הישראלי אוהב לשלב ולגוון בין צורות הלימוד.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
    אין ספק שהדיגיטל וה-
    Performance בפרט הפכו לכלי השיווקי החשוב ביותר, בעיקר בעולם התוכן והצרכנות שלנו. על גוגל נאמר "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". גם כשאנו יוצאים בקמפיין פרסומי: רדיו, עיתונות, אוטובוסים – בסוף הכול חייב להיות מגובה בפעילות ונוכחות מסיבית ברשת כולה.



  1. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
    לפני שנתיים פיתחנו מערכת
    CRM אשר מספקת נתונים על כל הלידים המתקבלים בחברה, וכן נתונים אודות: מרכז לימוד, מקור הגעה, מקור שיווקי,שפה ועוד. הנתונים מאפשרים לי לדעת איזה אמצעי פרסום ושיווק טובים יותר ואלו פחות, ובכלל לקבל סטטיסטיקות מהימנות של כל הפניות לחברה.



  1. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה.
    חברת Jerusalem Post, בין ענייניה, עוסקת בתמיכה באנגלית דרך שיעורי טלפון. הם לדעתי עושים עבודה מצוינת ברמת הקריאייטיב ומעלים חיוך בפרסומות הקצרות והמדויקות שמוציאים. יש להם תקציבים רבים לפרסום מכאן שהפריסה הפרסומית שלהם רחבה ומאפשרת חשיפה גדולה בשוק אותו מנסים לקדם .



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? אין ספק שלמדתי ועדיין לומדת המון מהמנכ"לית הנוכחית של ברליץ, מירי ישמעאל ששון. שילוב נדיר של מקצועיות ויחסי אנוש מדהימים.


· עבודה ראשונה? בתחום הפרסום, תקציבאית במשרד הפרסום JWT .


· תכונה חשובה למנהל שיווק? סקרנות- לדעת וללמוד גם מה שלא קשור ורלוונטי לתחום שלנו. בסוף הכל מתחבר. יכולת טובה בהבנת ובזיהוי השינויים בשוק הפרסום, אך יותר מכל פתיחות גדולה ללמידה דינמית של תפיסות הפרסום השונות ואפיקי פרסום "וראש פתוח " ליישום השינויים.


· דף הבית שלך באינטרנט: Google.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "לחמים" – קרוב לעבודה.


· רכב? גיפ טריוס.


· ג'וב חלומותייך? תמיד פנטזתי (ועדיין ) איך זה יהיה לעבוד בשיווק של גוגל, רצוי במטה בקליפורניה.


· חופשה חלומית: הקרנבל בברזיל . מייחלת שיקרה ב 2015J




פרופיל אישי בפייסבוק: Shirly Rozenfeld



אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח