- שם החברה: ברליץ ישראל
- שנת הקמה: 1992 בישראל
- מספר עובדים: 400
שירלי רוזנפלד, מתגוררת ברמת גן, בוגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למינהל . עוסקת בתחום השיווק והפרסום מזה 12 שנה, ומכהנת כ מנהלת שיווק בברליץ ישראל מזה 3 שנים וכן, אחראית על Berlitz Kids מחלקת הילדים בחברה.
- היקף תקציב שיווק: לא לפרסום
- ספקי שיווק: משרד פרסום – חברון זלצמן שביט ; משרד יח"צ – אייטם מדיה ; משרד דיגיטל – Seo Creative
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
כחלק משינויים והתאמות שברליץ העולמית עוברת גם בארץ, השקנו את eBerlitz – מערכת למידה משולבת בכמה פלטפורמות (מורה, מערכת און ליין וקבוצות למידה). אנו בוחנים כל הזמן את צרכי השוק ולאן התחום שלנו הולך. אין ספק שלמדנו שהצרכן הישראלי אוהב לשלב ולגוון בין צורות הלימוד.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
אין ספק שהדיגיטל וה- Performance בפרט הפכו לכלי השיווקי החשוב ביותר, בעיקר בעולם התוכן והצרכנות שלנו. על גוגל נאמר "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". גם כשאנו יוצאים בקמפיין פרסומי: רדיו, עיתונות, אוטובוסים – בסוף הכול חייב להיות מגובה בפעילות ונוכחות מסיבית ברשת כולה.
- האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
לפני שנתיים פיתחנו מערכת CRM אשר מספקת נתונים על כל הלידים המתקבלים בחברה, וכן נתונים אודות: מרכז לימוד, מקור הגעה, מקור שיווקי,שפה ועוד. הנתונים מאפשרים לי לדעת איזה אמצעי פרסום ושיווק טובים יותר ואלו פחות, ובכלל לקבל סטטיסטיקות מהימנות של כל הפניות לחברה.
- תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה.
חברת Jerusalem Post, בין ענייניה, עוסקת בתמיכה באנגלית דרך שיעורי טלפון. הם לדעתי עושים עבודה מצוינת ברמת הקריאייטיב ומעלים חיוך בפרסומות הקצרות והמדויקות שמוציאים. יש להם תקציבים רבים לפרסום מכאן שהפריסה הפרסומית שלהם רחבה ומאפשרת חשיפה גדולה בשוק אותו מנסים לקדם .
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? אין ספק שלמדתי ועדיין לומדת המון מהמנכ"לית הנוכחית של ברליץ, מירי ישמעאל ששון. שילוב נדיר של מקצועיות ויחסי אנוש מדהימים.
· עבודה ראשונה? בתחום הפרסום, תקציבאית במשרד הפרסום JWT .
· תכונה חשובה למנהל שיווק? סקרנות- לדעת וללמוד גם מה שלא קשור ורלוונטי לתחום שלנו. בסוף הכל מתחבר. יכולת טובה בהבנת ובזיהוי השינויים בשוק הפרסום, אך יותר מכל פתיחות גדולה ללמידה דינמית של תפיסות הפרסום השונות ואפיקי פרסום "וראש פתוח " ליישום השינויים.
· דף הבית שלך באינטרנט: Google.
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "לחמים" – קרוב לעבודה.
· רכב? גיפ טריוס.
· ג'וב חלומותייך? תמיד פנטזתי (ועדיין ) איך זה יהיה לעבוד בשיווק של גוגל, רצוי במטה בקליפורניה.
· חופשה חלומית: הקרנבל בברזיל . מייחלת שיקרה ב 2015J
פרופיל אישי בפייסבוק: Shirly Rozenfeld