אישיווק השבוע: שלום ג'ינשווילי ,מנכ"ל רשת "קרמיק דיפו"

שם איש השיווק ותפקיד: שלום ג'ינשווילי ,מנכ"ל


שם החברה: רשת "קרמיק דיפו"


שנת הקמה: 2006


מספר עובדים: 58



פרופיל


שלום ג'ינשווילי,47 , נשוי+6, מכהן כמנכ"ל רשת קרמיק דיפו ומבעלי החברה מזה כ-4 שנים, ג'ינשווילי נחשב לבעל ניסיון רחב בתחום רשתות עיצוב הבית והקרמיקה במסגרת תפקידו יזם מהפכה בשוק הקרמיקה עם יצירת קונספט מכירתי חדשני בתחום שנשען עד כה על אופי תדמיתי של מהפך שהוביל את הרשת להתרחבות ולצמיחה של 30% השנה. בעברו שימש כסמנכ"ל לוגיסטיקה ותפעול בנגב קרמיקה .



רקע


קרמיק דיפו, הינה רשת המתמחה בשיווק מוצרי ריצוף, חיפוי וכלים סניטאריים אשר חרטה על דגלה להציע ללקוח את סל המוצרים במחיר המשתלם ביותר לצד שירות, אמינות ומקצועיות, לראשונה, בשיטת "שלם וקח". "קרמיק דיפו" הינה רשת ההבי דיסקאונט הראשונה בשוק שהוקמה מתוך גישה שיווקית שונה המציגה ללקוח באופן קבוע את המחיר הסופי והזול ביותר שניתן להציע, ללא כל מיקוח ומשא ומתן (מלבד הנחה של 3% על קניה במזומן). הרשת מציעה מגוון מוצרים ומותגים זהה לזה הנמכר אצל יתר שחקני השוק ומתחייבת למחיר הזול ביותר. כיום מונה הרשת 6 סניפים ובכוונתה לפתוח בשנתיים הקרובות 5 נוספים. ג'נשווילי צופה כי בשנים הקרובות יחול שינוי במבנה השוק לדבריו "מאזן הכוחות הקיים עומד להשתנות ,הלקוח הישראלי השכיל והבין שעל תפאורת אולמות התצוגה אין צורך לשלם, ומצד שני הוא מעוניין ברשת שתעניק לו בטחון וחווית קנייה" .




מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


קמפיין השוואתי מול שאר שחקני השוק שחשף פערים חסרי היגיון על אותם מוצרים . בקמפיין, הוצגו מוצרים בקטגוריות שונות בסל המשפץ, והועמדו למבחן השוואתי מול יתר הרשתות והחברות הפעילות בשוק כמו נגב, אלוני ועוד. הרעיון מאחורי הקמפיין הוא להעניק ללקוח נקודת מחשבה שיבדוק וישווה ולא יבחר באולמות התצוגה הנוצצים אלא במחיר הטוב ביותר. בקרמיק דיפו יצרנו מערך לוגיסטי, שירותי ותפעולי השונה מיתר שחקני השוק, מה שמאפשר לנו להציע מחיר הוגן ואטרקטיבי והכי חשוב להתחייב לסל השיפוץ הזול ביותר. הקמפיין עלה באמצעות משרד הפרסום סיגאווי&סיגאווי בהשקעה של 1.3 מיליון שח' וכלל רדיו, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות הארצית ופרסום על גבי אוטובוסים.



על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?



פרסום בגזרת המקומונים והרדיו ויחסי ציבור כגיבוי והענקת זוית נוספת לחשיפת פעילות הרשת, לשם החדרת המסר והגדלת המודעות בצורה יעילה ולאורך זמן בקרב מגוון הקהלים. שימוש בשני ערוצים אלו הוא הנכון ,האפקטיבי והמשתלם ביותר, בייחוד בגלל האופי המכירתי של הרשת.



כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?



תקציב השיווק נקבע ע"פ יעדי המכירה ואחוז קבוע הנגזר מנתונים אלו בהתאם ליעדי החברה לפתיחת סניפים ולחזונה. צוות ההנהלה קובע את מטרות החברה ומציב יעדים להשגה בשנה הקרובה. כל מחלקה בחברה כותבת את תוכניותיה ונערכים דיונים על מנת לסנכרן בין התוכניות, לכל מחלקה מוגדר תקציב המחולק לתת סעיפים שבעזרתו עליה להשיג את היעדים. בנוסף, התקציב השנתי לפעילות השיווק לוקח בחשבון מעבר לנושא היעדים את עונות השנה, חגים וכדומה. בכל תקציב נגזר אחוז מסוים הנשמר לפעילות לא מתוכננת והוא מתועל במידת הצורך לחיזוק סניף או קטגוריה שאינה עומדת ביעדים.



תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה



רשת "חרש" על מתיחת הפנים והשינוי התדמיתי שעברה בשנה האחרונה שכלל השקת לוגו ואולמות תצוגה חדשים.



השאלון האישי:



איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
נוחי דנקנר


מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?


שיווק כלוחמת גרילה מאת ג'יי קונרד לוינסון



עיתון/ מגזין מועדף
דה מרקר וגלובס



דף הבית שלך באינטרנט


גלובס



בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות


רטרוטוי במושב אמונים



מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?


סקודה סופראב



מהו ג'וב חלומותיך?


תפקידי כיום



חופשה חלומית:


עם כל המשפחה בצפון הארץ

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח