אישיווק השבוע: שלי גרויסמן – טוב, מנהלת שיווק ותקשורת שיווקית, טלפייר

· שם החברה: טלפייר גלאי אש וגז בע"מ


· שנת הקמה: 1979


· מספר עובדים: 100 +



שלי גרויסמן – טוב, בת 32, נשואה, אמא לבן שנתיים ומתגוררת בגני תקוה. לפני מס' שנים בחרה לעשות הסבה מקצועית מעולם המשפט ועריכת הדין בתחום הנדל"ן לעולם השיווק מתוך תשוקה אמיתית וחיבור למקצוע. מאז נושמת וחיה את עולם השיווק ועוקבת באדיקות אחר מהלכים שיווקיים גדולים בארץ ובעולם.



· ספקי שיווק: דולפין פרסום ויחסי ציבור – יחסי ציבור. ספרינג וואלי – סוכנות דיגיטל. סטרטיגו – עיצוב גרפי ואסטרטגיה שיווקית. VEO – הפקת סרטונים, גלובל ביט – פיתוח אפליקציה וWEB



מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?



חברת טלפייר, שנוסדה לפני 40 שנה, חרטה על דגלה להיות מובילת שוק בתחום בטיחות ואבטחת האש. לצד ייצור מערכות מצילות חיים ועל מנת לשמור על סטנדרטים גבוהים של התקנה ותחזוקה, טלפייר השיקה את תכנית המתקינים המורשים – תכנית שמטרתה להעלות את רמת בטיחות האש בארץ.



המהלך השיווקי נחלק לשניים והתמקד בשני קהלי יעד. קהל היעד הראשון היה המתקינים עצמם שהצטרפו לתוכנית וקיבלו תעודה אשר חיזקה את מעמדם בשוק התחרותי.



קהל היעד השני היה לקוחות הקצה, לרבות קבלנים, יועצי חשמל, קב"טים, מנהלי אחזקה, ועדי בתים ועוד, שהינו קהל יעד שעוסק ביומיום בתחום אבטחת האש וחשוב להגביר אצלם את המודעות לעובדה שקיימת "נבחרת" של מתקינים מורשים של מערכות טלפייר עם רמת התקנה ושירות גבוהים העומדים בכל הסטנדרטים הנדרשים.



לטובת המהלך השיווקי, טלפייר פיתחה מנוע חיפוש ייחודי באתר טלפייר לצורך ניהול בסיס הנתונים של מתקינים מורשים אשר פתוח לקהל הרחב, קמפיינים ברשתות החברתיות, הצגת הנושא בכנסים ותערוכות רבות ועוד.



הקמפיין הנרחב העלה את המודעות לחשיבות מערכת גילוי העשן במבנה ואת הצורך בבדיקת זהות ורמת ההרשאה של מתקין מערכות גילוי וכיבוי האש במבנה



על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?


טלפייר מקפידה לצד פעילות שיווקית דיגיטלית ממוקדת, לפגוש את קהלי היעד שלה במהלך כל השנה בכנסים ותערוכות, מפגשים אישיים ואירועים נוספים שהחברה עצמה מארגנת. נקודות המפגש הפרונטליות עם בעלי התפקידים השונים בענף אבטחת האש מגבירות את שיתוף הפעולה ויוצרות הפריה הדדית שמובילה לפיתוח וקידום החברה ומוצריה.



טיפ למתחילים בעולם השיווק?
לדעת להקשיב. מנהל שיווק טוב צריך להיות קשוב לצרכים של הלקוחות ושל אנשי המכירות שבאים במגע עם הלקוחות ביומיום ומשם לנווט את האסטרטגיה השיווקית.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


אפליקציית ביט


השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עלייך? יותר דמות משפיעה מהעבר שלי בתור נערה, אפרת בועז, הייתה מרכזת בוגרת שלי בתנועת הצופים. היא זיהתה בי יכולות הובלה והעצימה אותי להתפתח מעבר לגבולות. העובדה שזכיתי ביד מכוונת בתקופה שבה האישיות שלנו מתעצבת אפשרה לי לשאוף רחוק.


· עבודה ראשונה? בגיל 17- מכירות בחנות לכלי עבודה


· תכונה חשובה למנהל שיווק? הסתכלות רחבה ויצירתית


· מקור ידע מקצועי שימושי? קבוצת מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק. מקור ידע אדיר.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? כל מקום עם חיבור טוב לוויפיי


· ג'וב חלומות? סמנכ"לית שיווק בחברה גלובלית


· חופשה חלומית: בטן גב במלדיביים

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח