אישיווק השבוע: שרון ניניו – מנכ"ל פארק שפיים


  • שם איש השיווק ותפקיד: שרון ניניו – מנכ"ל פארק שפיים
  • שם החברה: פארק שפיים
  • שנת הקמה: 1982
  • מספר עובדים: 150


פרופיל
שרון ניניו, 40, נשוי+2, משמש מזה כ-6 שנים כמנכ"ל פארק המים שפיים. במסגרת תפקידו אחראי ניניו, בין השאר, גם על תחום השיווק והמכירות, כולל: הקמת מחלקת שיווק ומכירות,בנייה ופיקוח על תקציב שנתי, ניהול שת"פים, ביצוע מכירות (רק עסקאות גדולות),קמפיינים פרסומיים וחדירה לפלחי שוק חדשים. יש לציין כי לאחר 3 שנים בלבד בתפקידו העלה ניניו את רווחי הפארק בלמעלה מ – 300%. בשירותו הצבאי שירת ניניו בסיירת מטכ"ל כלוחם מפקד בדרגת רב-סרן וכראש מדור ביחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין.



רקע
פארק "שפיים", פארק החוויות הגדול בישראל המשתרע על פני מאה דונם של מרחבים מוריקים ושטחי צל, שוכן בצד הדרום-מערבי של קיבוץ שפיים. הפארק מציע שפע של אטרקציות, מתקנים ופעילויות נופש מהנות, המתאימים לכל הגילאים. צוות מקצועי ומיומן, סביבה נעימה ורמת בטיחות גבוהה, משלימים את החוויה ומבטיחים יום שכולו הנאה אחת גדולה. הפארק פתוח בחודשים מאי – אוקטובר, דרכו עוברים כ- 500,000 איש במהלך חודשים אלה. חברות רבות גדולות ומובילות במשק סוגרות את המקום עבור ימי כיף לעובדיהם או ללקוחותיהם.




  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    לקראת העונה הנוכחית בעקבות עבודה אסטרטגית שערכנו במהלך החודשים שקדמו לכך ביצענו מתיחת פנים למותג. שפיים היום הינו פארק המשלב חוויות מגוונות לקהלים מגוונים שבמרכזם הילדים ואת זה היה חשוב לנו להדגיש. המיתוג מחדש נעשה בצורה רחבה וניתן לראות אותו פיזית בפארק, בחומרי הקד"מ שאנו מוציאים, בפרסום ובאתר האינטרנט המתחדש שלנו. סלוגן המותג מהיום הינו "שפיים ונהנים" עם משפט נלווה "פארק ענק של חוויות", אין ספק ששני אלה יחד עם הלוגו המתחדש נותנים ביטוי נהדר לאסטרטגיה שלנו.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    בפארק המים "שפיים ונהנים" יש משמעות גדולה מאוד לבניית תמהיל שיווקי נכון כיוון שמדובר בפארק שפועל באופן עונתי ואין הזדמנויות שנייה. לכן זה לא יהיה נכון להצביע על פעילות שיווקית אחת אלא השילוב של פרסום (בעיקר באינטרנט וברשתות חברתיות), יח"צ מכירות אחד על אחד המשולבות עם נטוורקינג חזק, זה המתכון הנכון מבחינתי להצלחה.



  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    לאחר שמסתיים התכנון העסקי של הפארק עם היעדים הכספיים לשנת התקציב, מתחילים לבצע את עבודת המטה בכל הגזרות, שיווק, מכירות, תפעול וכו'. בתחום השיווק העבודה מתבצעת בשילוב כל הגורמים המקצועיים, משרד פרסום, יח"צ וכו' בהנחיית מנהלת השיווק. גוזרים מיעדי החברה את יעדי השיווק. לאחר מכן לכל יעד נקבעות האסטרטגיות והפעולות לביצוע. תוחמים את מכלול הפעולות לביצוע ללוחות זמנים מוגדרים הן לשלב ההכנה והן לשלבי הביצוע, מתחרים וסוגרים תקציב בהתאם לתקציב הפארק. בסיום עושים ישיבת סנכרון בין כל הגורמים הרלוונטיים להצגת התכונית המלאה.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה

    אתר האינטרנט החדש של ימית 2000 מהווה ממשק מתקדם עבור לקוחותיו


  2. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
עופר בראייר


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"פרה סגולה" של סת גודין.


· עיתון/ מגזין מועדף
גלובס


· דף הבית שלך באינטרנט
וואלה


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
פאב בוקובסקי


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
יונדאי סונטה


· מהו ג'וב חלומותיך?
להקים פארק מים ומלון בצמוד מ-0 ושיהיה נימנה על רשת סנטר פארק העולמית– לקבל שטח בתול, לתכנן רעיונית עד תוכניות לביצוע לקבלן, לנהל את הבנייה וההקמה, ולבסוף לנהל את הפארק


· חופשה חלומית:
ניו-יורק

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח