אישיווק השבוע: תומר ספירשטיין, מדיהקום אינטראקשן

כשראינו את מהלך הסושיאל הרגיש והמדויק, שהציג כוס קפה לנדוור מנוקדת מחווה לפוסט " הלוואי והייתי אתה " ששטף את הרשת, היינו חייבים לברר מי מאחוריו – הצוות תומר ספירשטיין ועידן ניידיץ, המטפלים בתקציב לנדוור במסגרת מדיהקום אינטראקשן. (תקציר למי שהחמיץ: הדברים החלו ב סטטוס של אם שניקדה את פניה בהזדהות עם בנה, לאחר שאשה אחרת צחקה על בעיית עור ממנה הוא סובל. הפוסט שלה סחף רבים ברשת לנקד גם את פניהם). מוזמנים להכיר את חצי הצוות – תומר ספירשטיין באיש שיווק השבוע:



· שם החברה: מדיהקום אינטראקשן מבית אדלר חומסקי ורשבסקי



· שנת הקמה: 2015



· מספר עובדים: 45



תומר ספירשטיין, בן 35, גר בראשון לציון, בזוגיות. בעל תואר בתקשורת וניהול, ועם מעל 5 שנות ניסיון בסושיאל ובניהול קמפיינים במדיה חברתית. עשה דרכו בעולם הפרסום בחברת twentythree עד שהגיע לפני כשנה לאינטראקשן כדי לעזור בהקמה ופיתוח מחלקת הסושיאל של חברת הדיגיטל של אדלר חומסקי.


· ספקי שיווק: משרד פרסום- אדלר חומסקי ורשבסקי כמובן



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
מהלך הצערת המותג של בזק בסושיאל – זה התחיל עם סנאפצ'ט והמשיך עם המהלך המשותף עם תום יער. מדובר בחברה שלא רק מדברת על פנייה לקהלים צעירים יותר, אלא גם קמה ועושה את זה. סנאפצ'ט היה המהלך הראשון כדי להגיע לקהל הזה איפה שהוא נמצא. תום יער זה כבר מהלך הרבה יותר גדול ברמת תוכן ובהפנמה שהדור הצעיר נמצא בסושיאל ברוב הזמן הפנוי שלו. תום יער מביאה את זה לשולחן והמהלך הזה הוא מהלך חכם, בולט ונכון.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
ברמת התוכן, לא הייתי מוותר על ריל טיים מרקטינג. זה מדבר לקהל בשפה ובנושא שהוא בעצמו מתעניין, וגם אם לא שמו על זה את האצבע, אני רואה בזה גם סוג של דיאלוג עם הקהל. הייחודיות של הסושיאל היא היכולת של הלקוחות (המפרסמים) לקבל פידבק בזמן אמת מהלקוחות שלהם ולהגיב בזמן אמת לאותו פידבק. זה פידבק בלתי נפסק והוא יוצר חיבור אמיתי בין המותג לצרכן. איך הופכים את זה למהלך שיווקי בעל רווח? ובכן, זה כבר נושא לדיון מעמיק יותר…



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
כל דבר שקורה ברשת – תראו אם הוא מתאים ללקוח שלכם מבחינת הערכים שהוא מייצג, איך אפשר לחבר את זה למותג – אבל לא בכוח. זה חייב להיות טבעי ולא מאולץ, אחרת הקהל שלכם ירגיש את זה. גם לכם, אגב, יהיה יותר קל להביא קריאטיב טוב ונכון כשהחיבור יהיה טבעי.




4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
אני פריק של פוטבול אמריקאי ואקטואליה, אז מבחינתי פעילות הסושיאל, אולי המשמעותית ביותר, הייתה של אוריאו (העוגיות), שבמהלך הפסקת החשמל בסופרבול צייצה תמונה של עוגייה בחושך עם הכיתוב "אפשר לטבול אותה (בחלב) גם בחושך". זה היה אולי המהלך ששינה את עולם הפרסום בסושיאל, שגרם לאנשי פרסום להבין שמהלך אפקטיבי לא חייב להיות (רק) כזה שמתוכנן ונבנה במשך חודש, אלא כזה שמשתמש בפלטפורמה בה הוא חי באופן טבעי, ובסושיאל זה אומר תגובה בזמן אמת. כך נולד ה"ריל טיים מרקטינג". זה לא אומר כמובן שצריך לזנוח את החשיבה והתכנון, אבל זה בהכרח אומר שאנשי שיווק ופרסום לא יכולים לחיות רק לפי האסכולה הישנה, והם חייבים לחיות את הרגע, לדעת מה מעניין את הקהל שלהם בכל רגע נתון.



5. השאלון האישי :



· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מכל מלמדיי השכלתי, אבל אם לשים את האצבע על מישהו ספציפי, הייתי בוחר במרצה שלי מהתואר, ד"ר דן ערב. אחד האנשים המעניינים, החכמים והנעימים שיצא לי לפגוש, שגם הראה לי, בין השאר, איך אפשר לחבר בין פרסום לנושאים חברתיים, או בין ההיסטוריה לחיינו אנו.




· עבודה ראשונה? וואו, זה ממש מסע בזמן. סאבוויי – רשת הסנדביצ'ים. אי שם בשנות התשעים.




· תכונה חשובה למנהל סושיאל? דינמיות. זה בא לידי ביטוי בכל כך הרבה מובנים: לדעת מה הנושא החם בכל רגע נתון, להיות מסוגל להסתגל לשינויים בפלטפורמות עצמן או ללמוד פלטפורמות חדשות – לו רק במובן הטכני, ללמוד איך הפרסום בסושיאל עובד ומשתנה כל יום.




· מקור ידע מקצועי שימושי? קבוצת מנהלי שיווק מצייצים בפייסבוק – אוסף אנשים מוכשרים בתחום שדנים בנושא שיווק ופרסום, מביאים דוגמאות שלהם ומהעולם, הרבה אינפוטים לא רק על קמפיינים, אלא גם על איך אנשים דומים חושבים שונה. ברמת תוכן, מאשבל תמיד נותן זווית מעניינת מהעולם הגדול.



· ברשתות החברתיות? ברמה האישית אני פריק של טוויטר (הכי מיידי והכי תמציתי/קריאטיבי), אבל בארץ עדיין חיים בפייסבוק. אינסטגרם מתפתח משמעותית וברגע שסנאפצ'ט יאפשרו פרסום בארץ נראה זינוק חד גם שם. ( לפייסבוק של תומר )


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות ? כמובן שרשת קפה לנדוור.




· מהו ג'וב חלומותיך? לכתוב לג'ון אוליבר או הדיילי שואו.




· חופשה חלומית: אם אפשר לשלב אז וויסלר וניו יורק. אם צריך לבחור רק יעד אחד אז וויסלר וניו יורק.










אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח