- שם החברה: "חבר"
- שנת הקמה: 1965
- מספר עובדים: כ-60 עובדים
- פרופיל אישי: בת 42, נשואה לדני ואמא של יהונתן ודפנה. בעלת תואר שני במינהל ומדיניות ציבורית תוך כדי קריירה אינטנסיבית בעולם הקוסמטיקה ומוצרי הצריכה הבינלאומי .האתגרים המרכזיים שעמדו בפניה היו אתגר החדשנות השיווקית, שיפור חווית הלקוח, חיזוק מעמדו של הארגון, תהליך של מיתוג מחדש, השקת אתר ואפליקציה סלולריים, ועכשיו היא בסיום של פרויקט אינטראקטיבי ראשון בקרב הארגון.
ספקי שיווק: הפעילות השיווקית כלפי חוץ היא אתגר מורכב לא פחות במהלכו אני נעזרת בספקי שיווק בין היתר בן חורין אלכסנדרוביץ' ,אלית דורית פרסום ועיצוב גרפי, ברוקנר נטע יער, גיא וינברגר ועוד
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה אנחנו בתחילת 2014 וכבר הספקנו לצאת עם קמפיין ראשון מסוגו ב"חבר" ששילב מהלך אינטראקטיבי והיענות חסרת תקדים מצד 20,000 עמיתים.
המטרה הייתה לאפשר לעמיתים לבחור את אופי היריד ולהשפיע על המראה שלו ובכך ליצור מעורבות אמיתית שלהם ביריד הצרכנות .העמיתים שלחו תמונות משפחתיות שיהפכו להיות התפאורה ביריד עצמו, בגני תערוכה.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר? ב"חבר" לא נוכל לוותר על הדיגיטל כמו כן על הירידים ואירועי לקוחות (קשר ישיר, מגע אישי, התלהבות שאין לה תחליף אלקטרוני)
- מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – אני חושבת שהקמפיין המבריק של השנה היה קמפיין השמות של קוקה קולה. זו דוגמה לקמפיין שהצליח גם לייצר פרסונלזיציה מתוחכמת באופן מוצלח ביותר, גם לחזק את המותג ולהעלות את המכירות, וגם לייצר ערך מוסף לצרכן ולחזק את הקשר שלו לחברה. שאפו.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מנכ"ל 3M לשעבר- אג'יי ננבטי
· עבודה ראשונה? מעריב
· תכונה חשובה למנהל שיווק? יכולת קבלת החלטות
· דף הבית שלך באינטרנט: גוגל – שם הכל מתחיל
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – הבייקרי ברמת חן – שקט ומשפחתי
· מהו הרכב בו את נוהגת? יונדאי i35
· מהו ג'וב חלומותיך? מנכ"ל בחברה גלובלית
· חופשה חלומית: יפן