- החברה: מעדני יחיעם
- שנת הקמה: 1969
- מספר עובדים: כ- 150
תמיר דגן בן 52 נשוי + 3. בן קיבוץ יחיעם ועובד במפעל כ- 30 שנה במגוון תפקידים בהם מחסנאי, נהג חלוקה, מוכרן, מנהל אזור ומזה כ- 15 שנה מנהל את המכירות והשיווק בארץ. מתגורר מזה כ 15 שנה בת"א ומחלק את זמני בין העיר הגדולה למפעל שבקיבוץ הגלילי.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
השקת סדרת מוצרים בפריסה דקה "סדרת דק דק", כמו גם צמצום הוצאות הפרסום על חשבון יותר פעילויות מדף.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
בתחום שלנו, על פי אמונתי, הגורמים המשפעים ביותר על מערך השיווק הם מערכת הפצה איכותית וזריזה, פעילות מדף אגרסיבית, פיתוח מוצרים מעניינים העונים גם לדרישות השוק וגם לתשוקת הצרכנים.
- האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק ?
להערכתי הבעיה המרכזית איננה טכנולוגית. יש חשיבות גדולה לאיסוף מידע על השוק ועל המגמות ובעיקר להעז לבצע מהלכים, גם אם בטווח קצר קשה לקצור את הפירות. חשוב לא לוותר על קשר עם השוק ואינטואיציה בריאה.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
הפעילות השיווקית של זוגלובק בשנתיים האחרונות הייתה מאוד יסודית ורצינית גם אם לעיתים לא רואים את הנתונים בדוחות המכר.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? שמו לא זכור לי, אבל הוא היה אחד הפרופסורים בקורס "תל"מ" באונ' ת"א .
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "מלחמות השיווק" מאת אל ריס
· עיתון/ מגזין מועדף? גלובס
· דף הבית שלך באינטרנט? האתר של יחיעם www.yehiam.com
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? קפנטו יהוד, מקום נעים עם קפה מצוין, אידיאלי לפגישות עבודה
· רכב בו אתה נוהג? שברולט קרוז אדומה
· מהו ג'וב חלומותיך? אם לא שיווק אז מדריך טיולים
· חופשה חלומית: אלסקה או סיביר