אישיווק השבוע: תמיר מלמוד – מנהל שיווק יטבתה

אישיווק השבוע: תמיר מלמוד – מנהל שיווק יטבתה



• שם החברה: מחלבות יטבתה


• שנת הקמה: 1962


• מספר עובדים: 125



פרופיל



את דרכו בעולם העסקים התחיל תמיר לאחר הצבא כאיש מכירות בחברה המשפחתית של אביו אשר ייצגה באותה התקופה את הקונצרן פרוקטר אנד גמבל בישראל. במהלך שנים אלו מילא מספר תפקידים ניהוליים של מכירות ושיווק בחברה. תוך כדי כך למד תואר ראשון ושני בכלכלה ומנהל עסקים עם התמחות בשיווק.



בשנת 2000 הצטרף לחברת עלית כמנהל תחום השוקולד והוביל בתקופה זו את מהלך המיתוג מחדש של שוקולד פרה. לאחר מכן ניהל את חטיבת פולקסווגן בצ'מפיון מוטורס ובשנת 2005 חזר לקבוצת שטראוס כמנהל השיווק של מחלבות יטבתה.


בתפקידו כמנהל השיווק של יטבתה הוביל תמיר את המערכה בשוק משקאות החלב בעקבות ההשקה המחודשת של תנובה וטרה בתחום, והצליח לשמור על המובילות הבלתי מעורערת של יטבתה בתחום זה עם נתח שוק של מעל 60%.



לאחרונה, הוביל מלמוד את יטבתה למהלך מותגי נועז וחסר תקדים – "פסטיבל הכדורים הפורחים של יטבתה", אשר לדבריו "הצליח להוסיף למותג עוד מימד חוויתי תוך שמירה מלאה על ערכי המותג." מלמוד (38) נשוי +3, נולד וגדל בעפולה וכיום גר בכפר האורנים. בצבא שירת בסיירת שלדג בה הוא ממשיך עד היום בשירות מילואים פעיל. בזמן שנשאר לו מבלה מלמוד עם אהבתו השנייה הגדולה- כדורסל בקבוצת הפועל גבעתיים.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"ללא ספק, השקת חלב יטבתה. לאחר שנים שיטבתה משווקת חלב ללא כל פעילות שיווקית בשנה האחרונה התחיל מהלך של בניית מותג יטבתה בקטגורית החלב שנחשבת לקטגורית המזון הגדולה ביותר. מהלך זה הפך את יטבתה לשחקן משמעותי בקטגוריה עם צמיחה של עשרות אחוזים, מכירות של מעל 100 מליון ₪ ונתח שוק של 45% משוק החלב המועשר."



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


"המהלכים הטובים ביותר הם אלו המצליחים לשלב מספר פעילויות שיווקיות אשר תומכות בצורה עקבית באותו רעיון. לכן שילוב של פרסום, קד"מ ויח"צ יחד (כמו שהיה בפסטיבל הכדורים הפורחים) יהיה אפקטיבי מאוד."



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"המהלך השיווקי הבולט היה כאמור פסטיבל הכדורים הפורחים שהפקנו, שלווה בקמפיין ענק והצליח להביא עשרות אלפי אנשים לדרום לצפות באירוע. המהלך מבחינתנו מהווה שיא נוסף למותג בכך שהצליח להוסיף מימד חוויתי וחדשני למותג (לאו דווקא מהכיוון המוצרי) תוך שמירה מלאה על עקביות פרסומית ועל ערכי המותג."



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"אני מפרגן לטרה על שבחרה בצורה אמיצה לפעול בקטגוריית משקאות החלב עם פורמט אריזות שונה ממה שמקובל בקטגוריה."


5. 30 שניות על…


• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "אני מעריך מאוד נחישות ועקביות – 2 אנשים שמבטאים זאת הם ינון ניר – מנכ"ל יטבתה וגדעון עמיחי."


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "נקודת המפנה".


• עיתון/ מגזין מועדף – כלכלה.


• דף הבית שלך באינטרנטYNET


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – סוהו.


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? פורד מונדאו.


• מהו ג'וב חלומותיך? להוביל ארגון בינלאומי.


• חופשה חלומית: טיול בדרום אמריקה.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח