פרידמן (36) הינו בעל ניסיון של למעלה מ- 9 שנים בשוק הקד"מ. בעבר היה מנהל חטיבת הלוגיסטיקה של פרומרקט, ולאחר מכן שימש כמנהל תחום השיווק החווייתי בטרגט מרקט. בין הלקוחות הבולטים בהם טיפל: פלאפון, יוניליבר, יוטבתה, גלידות שטראוס, ריגלי ועוד.
יולה ברזם, מנכ"ל דאטה פרו פרוקסימטי, אומרת: "אני משוכנעת כי הניסיון הרב בתחום הקד"מ, שמביא עמו פרידמן, בנוסף ליכולות האישיות שלו, יתרמו לשדרוג מחלקת הקד"ם של דאטה פרו, ויאפשרו לנו להציע ללקוחותינו מגוון רחב יותר של שירותי קד"מ יצירתיים ומקצועיים".
דאטה פרו פרוקסימטי הינה סוכנות דיירקט (Direct). החברה מתמחה בשיווק BTL חוויתי המבוסס על מפגש עם הלקוח באמצעות מגוון מדיות, ביניהן: דיוור ישיר (פרינט ואלקטרוני), אינטרנט, טלמרקטינג, טלוויזיה אינטראקטיבית, קידום מכירות ועוד. דאטה פרו פרוקסימיטי הינה חלק מסוכנות הפרסום הבינלאומיתWorldWide BBDO .