לרגל השקת מגוון מוצרי
קיץ מתחום האיפור והטיפוח, יוצאת רשת הקוסמטיקה SACARA(סאקרה) בקמפיין חדש
שיעלה השבוע הקרוב, בכיכובה של הפרזנטורית אנה זק (19) בתקציב הנאמד ב 1 מיליון ₪.
מדובר בקמפיין רחב
שימשך עד החגים, תחת הסיסמא: wake up! We're
more than make up – SACARA – לא רק איפור אלא מגוון
ומתן מענה בכל קטגוריות הביוטי לאישה ולבית. הקמפיין יכלול בין היתר: טלוויזיה,
פרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות.
לדברי איתי
זמיר מנכ"ל סאקרה: "מטרת הקמפיין לחשוף את מוצרי הקיץ החדשים ומגוון
הקטגוריות בהן רשת סאקרה פועלת. כמו כן,
לחזק את הקשר בין המותג לפרזנטורית החדשה". לדבריו: "הרשת יוצאת בקמפיין
שני עם הפנים החדשות אנה זק, המביאה איתה יכולות של star quality עם ערכים של
עדכניות וטרנדיות, ביוטי אמיתי ודינמיות ערכים הזהים לערכי מותג סקארה".