אנרג'י מבית שטראוס, המותג המוביל את שוק חטיפי הדגנים למבוגרים בישראל מבצע בימים אלה תהליך של מיצוב מחדש, אשר מטרתו לחזק את מעמדו לשנים הבאות.
במסגרת המהלך, חתמה שטראוס על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת מיומנה שתוביל את הקמפיין החדש באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. היקף ההשקעה במהלך עומד על כ- 2 מיליון ₪.
לדברי מישל בן וייס, מנכ"ל חטיבת שטראוס בריאות: "במסגרת מהלך המיתוג מחדש של אנרג'י, חיברנו בין אנרג'י למותג שטראוס, גם על גבי האריזה של המוצר, מתוך הבנה שהקישור בין המותגים מייצר תרומה הדדית. לשטראוס יש מחויבות לפעול בעולמות של בריאות מהנה והמותג אנרג'י מסייע לה לממש הבטחה זו."
בן וייס הוסיף כי "המיצוב החדש של אנרג'י יתמקד בערך המרכזי של הקטגוריה והיתרון התפיסתי של המותג- אנרגיה. המיצוב בא לידי ביטוי בשפה תקשורתית חדשה, בעיצוב מוצרים חדש ובחדשנות מוצרית."
לדברי תמיר מלמוד, מנהל השיווק של אנרג'י מקבוצת שטראוס: "במסגרת המהלך הנוכחי חתמה שטראוס על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת מיומנה. במסגרת זו, יעלה קמפיין טלוויזיה בהשתתפות מיומנה ופעולות מפתיעות נוספות בהמשך."
מלמוד ציין כי החיבור ללהקת מיומנה נעשה על סמך הערכים המשותפים למותג אנרג'י ולקבוצת מיומנה, המתבססים על אנרגיה. לדבריו, "חיבור בין אנרג'י של שטראוס לקבוצת מיומנה הינו חיבור מתבקש, שכן ערכי המותג אותם רוצה להעביר שטראוס באמצעות המותג אנרג'י דומים לערכי המותג אותם מעבירה קבוצת מיומנה."
"במסגרת המהלך והמיקוד באנרגיה המהנה, בחרנו להשיק 2 מוצרים חדשים: חטיף דגנים עם שוקולד ב- 99 קלוריות בלבד ומיני חטיף דגנים בשקית משפחתית"