אסם, מעלה ביום ו' ה- 7 באפריל, קמפיין להשקת החטיף החדש צ'יפסי FREE. הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום מקאן אריקסון, יוצא תחת הסיסמה: "פחות שומן ופחות קלוריות מכל צ'יפס אחר בישראל" .
צ'יפסי FREE של אסם הינו חטיף מתפוחי אדמה טבעיים, בטעם זהה לזה של חטיפי צ'יפס רגילים* – אך עם 30% פחות מכמות השומן. התהליך הטכנולוגי הייחודי והבלעדי לאסם בישראל מאפשר הוצאת השומן המיותר מהמוצר הסופי, בדומה לתהליך טיגון ביתי של צ'יפס שלאחריו מספיגים את השומן המיותר בנייר סופג.
לדברי זהבה מרטונוביץ', מנהלת שיווק חטיבת החטיפים באסם: "צ'יפסי FREE של אסם מהווה כניסה ראשונה של יצרן ישראלי מוביל לפלח השוק של חטיפי צ'יפס מופחתי שומן, שעונים לצרכים של אנשים ,שאינם מוכנים לוותר על טעם הצ'יפס האמיתי, אך רוצים לחסוך בכמות השומן וכמות הקלוריות. ציפסי FREE מכיל פחות שומן ופחות קלוריות מכל חטיף צ'יפס אחר בישראל". מרטונוביץ' מציינת כי "עיתוי הקמפיין של צ'יפסי Free מכוון על מנת לנצל את תקופת הפסח, שבה נרשמת עליה בצריכת החטיפים הכשרים לפסח ובתוכם צ'יפס".
הקמפיין, שיימשך כשלושה שבועות יעלה בערוצים 2 , 10 , 24 וברדיו.