רשת TAGWOMAN תשקיע כמיליון ₪ בקמפיין לעונת קיץ 2010. הקמפיין יכלול פרסום באמצעי המדיה השונים, בהם עיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, הפצת קטלוג, אינסרט במגזינים, מיתוג בנקודות המכירה ודיוור אישי לחברי המועדון.
את הקמפיין מובילה הפרזנטורית אסתי גינזבורג זו העונה הרביעית ברציפות. הקמפיין הינו כחלק מחוזה ההתקשרות של אסתי עם החברה, במסגרתו היא משתכרת סכום של מיליון שקל.
קמפיין קיץ 2010 מציג סיטואציות אופנתיות שונות בחמש קטגוריות שונות, בהן יכולה כל אישה למצוא את האופנתיות שבה: TAGWOMAN JEANS – הכוללת קבוצת פריטי ג'ינס מגוונת ורחבה ממכנסיים ועד שמלות מיני מעוצבת, TAGWOMAN PARTY – קולקציה צעירה, סקסית וחצופה לבילוי ליילי חברתי ועד לאירוע נוצץ, TAGWOMAN SUMMER – הקבוצה המרכזית והטרנדית של עונת קיץ 2010, המציעה שמלות פרחוניות, כביסות אסיד, מחשופים ופריטים צבעוניים.
לדברי אילן בז'ה, מנכ"ל TAGWOMAN: "דווקא בעונה בה השוק מוצף במותגי אופנה מסוגים שונים וקטגוריות שונות, חלקם אופנתיים יותר וחלקם אופנתיים פחות, חשוב לנו להעביר את המסר שרשת TAGWOMAN היא קודם כל רשת אופנה: סקסית, נשית וטרנדית, ומציעה ללקוחותיה קולקציות שמתאימות להן בכל מקום ולאורך כל שעות היממה. מבחינתי, זהו המסר העיקרי של הקמפיין הנוכחי".