על רקע מצוקת התנועה בקניונים בישראל פיתחה קבוצת הייעוץ העסקי, success בבעלות אלעד הדר, אפליקציה ייעודית שתעודד מבקרים בקניונים ובחנויות.
"בעת האחרונה אנו עדים להתרוקנותם של הקניונים בישראל ואף בעולם כולו וזאת על רקע הרכישות ברשת", מסביר אלעד הדר. "הקניון המסורתי כפי שאנו מכירים אותו כבר לא ישוב ועלינו להתאים עצמנו לשינוי – או שנהפוך את הקניונים המתרוקנים לקניונים עסקיים או שנמצא דרכים לעודד תנועת מבקרים", מוסיף.
האפליקציה החדשה שפיתוחה מסתיים בימים אלו, תתגמל מבקרים בקניונים ובחנויות על פי מספר הביקורים שלהם. כך למשל, תעקוב האפליקציה אחר ביקורים בחנויות ברחבי הקניון ותעניק למבקר הטבות שונות בהתאם למספר העסקים שבהם יבקר.
"מחקרים מראים כי גם ללא כוונה לרכוש דבר, הכניסה לחנות מעודדת זאת ואנו מקווים שיהיה בכך לסייע לבעלי העסקים בקניונים", מוסיף הדר. לצד עידוד כניסה לעסקים תאפשר האפליקציה מעקב אחר אירועים בקניון, הזדמנויות לנטוורקינג, התייעצות ועוד.
האפליקציה תיושם לראשונה בקניון העסקי, "success center" המוקם בימים אלו בתל אביב. הקניון יאכלס רק עסקים המעניקים שירותים לעסקים (עורכי דין, גרפיקאים, מנהל חשבונות, בוני אתרים ועוד). אלעד שכר את בית שהם בת"א לטובת הפרויקט. הקניון יאכלס כ 80 עסקים שנותנים שירות בתחומים רבים. הקניון יחולק לקומות כשכל קומה תתמקצע בנושא אחר. בעלי ה"חנויות" יקיימו אינטראקציה בניהם ויקבלו קרדיט על הפניית לקוחות לעסקים בתוך הקניון. אלעד עושה זאת משום שהבין שהקניונים של פעם כבר אינם רלוונטיים. ההשקעה היא עצומה והעניין רב. עד כה (שבועיים מאז החלו העבודות בבניין) כבר נרשמו עשרות פניות לאכלוס הקניון. המטרה פה היא בעצם לרכז את כלל השירותים שבעל עסק צריך במקום אחד- מנהל חשבונות, עורך דין, גרפיקאי, בנק שירות עסקי, בית דפוס וכדומה.
הקניון יכלול 6 קומות, 70 עסקים תחת קורת גג אחת, שמזרימים למתחם תנועה של למעלה מ- 500 בעלי עסקים מדי יום (בהערכה מושכלת). כל העסקים במתחם יהיו נותני שירותים לעסקים: עו"ד, יועץ מס, גרפיקאי, בניית אתרים, כוח אדם, אדמיניסטרציה, קידום מכירות, טלמרקטינג, חברת נסיעות, סוכן ביטוח וכו'.