אפרים רוזנשטיין (34) מונה למנהל לקוחות במשרד הפרסום נטו. רוזנשטיין מביא איתו ניסיון של למעלה מ- 10 שנים בפרסום במגזר החרדי. בעבר ניהל את התקציבים של קבוצת שטראוס-עלית במשרד הפרסום בולטון ובתפקידו האחרון כסופרוויזר בקבוצת הפרסום אפיקים שם ניהל את תקציבי הפרסום של אסם, יפאורה ומפעל הפיס.
מנכ"ל "פרסום נטו", ישעיה (שי) הורוויץ אומר כי הצטרפות רוזנשטיין תואמת את היעדים של המשרד להכפיל את פעילות המשרד בשנה הקרובה. "פרסום נטו קפץ ברבעון הראשון של השנה שישה מקומות בדירוג המשרדים למשרד השביעי בגודלו במגזר. היעד הוא לגדול עד סוף 2007 ולהיות בין ארבעת המשרדים המובילים במגזר".