אפשרויות הפרסום והשיווק ב 2013

איש לא יוכל לכפור בעובדה, כי בשנת 2013 רשת האינטרנט היא פלטפורמת השיווק הגדולה, העצמתית והאפקטיבית ביותר לפרסום ולשיווק. הנגישות והזמינות של קהל יעד פוטנציאלי בלתי נדלה הופך אותו למכשיר ולמנוף שיווקי, אשר אין בעל עסק שיכול להרשות לעצמו לוותר עליו.


אפשרויות הפרסום בו הן רבות ומגוונות. חברת קידום אתרים עשויה למקסם את היתרונות הגלומים בעסק שלכם ולהגביר את החשיפה למוצר או לשירות שלכם בשיעור ובמידה שלא ניתן להפריז בהיקפם. השפעת החשיפה שזוכים לה באינטרנט לא תסולא בפז אבל היא בהחלט תיאמד בכסף. רב.


חברת קידום אתרים תסייע לכם לקדם את האתר שלכם באמצעים שונים ובהם: הפיכת האתר שלכם לאתר תוכן דינאמי, רכישת קמפיינים של פרסום ממומן, קידום אורגאני במנוע החיפוש העיקרי, גוגל, פרסום באינטרנט גוגול ולפי הרצון והצורך במנועי חיפוש אחרים בשיטת PAY FOR CLICK.


היתרון הברור שמשיגים בעלי אתרים עסקיים השוכרים את שירותיה של חברת קידום אתרים מקצועית על מי שמקדמים את אתרם ללא הסתייעות בחברה מקצועית הוא בריכוז ובמיקוד המאמצים והמשאבים בנישות היותר אפקטיביות ברשת, לרבות הרשתות החברתיות, ובעיקר על ידי שימוש מושכל ואפקטיבי ביותר במנוע החיפוש גוגל מתוך הבנת הרציונל והאופן של פעילותו ודרך קידומו את האתרים השונים.


חברת קידום אתרים – המהות, התוכן והאופן


המטרה ברורה: להיחשף בפני מספר רב ככל שניתן של גולשים ושכנועם לבצע פעולה (המרה). לגרות ולעניין אותם במוצר או בשירות, להניע אותם לרכוש אותו- אם און ליין, באמצעות מנגנון הסליקה המאובטח ברשת ואם על ידי השארת פרטיהם בטופס יצירת קשר המופיע באתר.


חברת הקידום תסייע ליצירת קישורים רלוונטיים של האתר – אליו וממנו, הטמעת מלות חיפוש חזקות בטקסטים קוהרנטיים ומעניינים. היא תקיים עבורכם מעקב רציף וקפדני אחרי תנועת הגולשים באתר ותפלח אותו על פי פרמטרים שונים, כך שתוכלו לקבל מידע עדכני על אודות הגולשים באתר.


אל תזנחו את הקשר האנושי ואת המגע האישי


עם כל החשיבות הבלתי מוטלת בספק של האינטרנט כמנוע וכמנוף פרסומי ושיווקי שאין לו מתחרים, עדיין חשוב להמשיך לפעול גם בדרכים המסורתיות.מוסכם על רבים כי אין תחליף לקשר האנושי, למגע הבין אישי. אפשר וצריך לפרסם ולשווק את העסק שלכם גם בפרסום באמצעי התקשורת השונים (רדיו, עיתונות כתובה, טלוויזיה, שלטי חוצות, פליירים ועוד), להציב דוכנים בכנסים, בתערוכות ובירידים, בימי עיון ובסדנאות.


הצטיידו במספר רב של כרטיסי ביקור ונצלו כל מקום שאליו אתם מגיעים כדי לחלק אותם. בניגוד למחשבה השגויה והמוטעית של רבים- אנשים לא זורקים כרטיסי ביקור שהם מקבלים אלא שומרים אותם. החיים מפתיעים ולא צפויים ואתם עשויים להיווכח כי גם במקום שבו אין, כביכול, שום סיכוי להשיג לקוח- משיגים.


האינטרנט על שלוחותיו השונות ובשנה האחרונה ביתר שאת גם המובייל- הסמארטפונים לסוגיהם, הופכים לזירות פרסום ושיווק אפקטיביים. רבים מצוידים כיום במכשירים סלולאריים המאפשרים להם להיות מעודכנים כל העת, לקבל מידע ולנצל אפשרויות עסקיות און ליין, מעכשיו לעכשיו. אם אתם רוצים לקבע בתודעתם את העסק שלכם כעסק חשוב ומועיל, אסור לכם לוותר על ההזדמנות לבלוט ברשת האינטרנט ובפלטפורמות הסלולאריות השונות.


יש כיום כלים חינמיים רבים ומועילים לקידום אתרים ברשת אבל הודות לסיוע של חברת קידום אתרים ברשת אתם עשויים למקסם את הפוטנציאל הגלום באתר בכלל ובעסק שלכם בפרט ולהגדיל באופן משמעותי, אולי אף דרמטי, את מספר הלקוחות שלכם. בהצלחה!


המאמר נכתב על ידי Start Seo חברת קידום אתרים

אולי יעניין אותך

 זהבי במילואים - צילום פרטי (1)
-ברכה-בעלים-שותף-חברת-MOXIE-צילום-גיל-זבלודובסקי
 נהיגה
 שמול - מנכל חברת שניר
 של 06

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח