חברת אקווה מרינה, יבואנית היאכטות הגדולה בישראל החליטה לקיים זו השנה השנייה את אליפות סקי המים בישראל (ISRAELI MALIBU OPEN). התחרות תיערך בכנרת, בתאריכים 11-12 במאי.
במסגרת ההחלטה אסטרטגית להמשיך לקיים ולממן את האליפות, החלה "אקוה מרינה" בהליך של מיתוג התחרות ועשתה קפיצת מדרגה בכל הקשור לשפה התקשורתית ולפרסום האירוע. החברה שכרה את שרותיו של סטודיו sharon horev design, עוצב לוגו לאליפות שמטרתו לתקשר את הערכים והמסרים הרלוונטיים ובמקביל הושלמה בנייתה של שפה גראפית שתלווה את כל האלמנטים הפרסומיים. האליפות תלווה בקמפיין פרסומי בהיקף של למעלה מ-100,000$ הכולל דיוור למועדון הלקוחות, פוסטרים, ופרסום ברדיו האזורי.
לדברי מנכ"ל החברה אמיר אייל "ברגע שהתקבלה החלטה אסטרטגית להמשיך לקיים את האליפות , היה ברור שהמטרה היא להתחיל ולבנות את האליפות כמותג מבית אקווה מרינה , שיהווה עם השנים מקור משיכה לקהלים ולספונסרים רלוונטיים מהתחום. אנחנו רואים בהשקעה בתהליך ובקמפיין, צעד חשוב והכרחי להצלחת הסיפור".
ההחלטה להמשיך ולממן את האירוע התקבלה ב "אקוה מרינה" כחלק מתפיסת עולם כי חשוב לתמוך ולקדם גם אירועים שאינם קשורים ישירות במכירה, אולם מרחיבים את הקהלים הנחשפים לחוויה של הספורט הימי ולשימוש שספורט זה עושה בסירות המרוץ של MALIBU אותן מייבאת החברה.